Виступ дозволить не тільки познайомитися з найцікавішими трендами гібридного формату роботи контакт-центру в сучасних умовах і розібрати нестандартні кейси, але й задатися питаннями вибору ефективного шляху розвитку контакт-центру на найближчі кілька років.
Маючи за плечима унікальну експертизу з побудови та розвитку системи навчання у великих інноваційних компаніях України, Світлана поділиться новими напрацюваннями та найцікавішими трендами в сфері навчання.
Під час майстер-класу ми детально розберемо комплекс проєктів для співробітників, які розроблялися з урахуванням портрета сучасного співробітника контакт-центру та мали найбільший ефект на бізнес-показники. Учасники зможуть познайомитися з найцікавішими кейсами з адаптації, навчання, внутрішніх комунікацій та підвищення бізнес-ефективності персоналу.
Майстер-клас дозволить виявити на реальних прикладах потенційні зони росту за допомогою ефективного аналізу стратегічної та операційної діяльності контакт-центру.
Під час нашої конференції найбільш ефективними практичними інструментами поділяться 5 фіналістів в номінації «Контакт-центр року», а професіонали ринку, присутні в залі, зможуть поставити себе на місце членів журі нагороди та віддати свій голос за найбільш яскравий і корисний кейс.
Досвідом діляться: Альфа-Банк, Телеконтакт Україна, УкрСиббанк, Comfy, Vodafone
Під час майстер-класу ми детально розглянемо найцікавіші приклади підвищення ефективності контакт-центрів у сфері омніканальності, оцінки якості обслуговування, запуску інноваційних сервісів і багато іншого. Всі кейси будуть розглядатися на прикладі та за участю представників провідних компаній у своїх сегментах.
Ми не тільки детально розглянемо ефективний процес оцінки задоволеності на реальних прикладах, а й навчимося вчасно виявляти необхідність і визначати порядок першочергових дій, працюючи з зонами зростання на підставі отриманих результатів.
Виступ дозволить всього за 15 хвилин дізнатися про 10 перевірених інструментів управління персоналом, які допомогли перетворити невеликий регіональний контакт-центр в ефективний двигун бізнесу великої національної мережі побутової техніки та електроніки.
Учасники зможуть під іншим кутом поглянути на звичні для більшості контакт-центрів проблеми утримання і підготовки кваліфікованих сервісних фахівців, а також оцінити нестандартні, але успішні результати в їх вирішенні.
Під час майстер-класу Валентина учасники конференції зможуть зсередини поглянути на особливості та процес оцінювання Нагороди DzWINNER, а також поставити себе на місце члена журі та розібрати конкурсні роботи.
Майстер-клас дозволить по новому поглянути на роботу державних контакт-центрів в умовах, що склалися, а також детально обговорити складності та реальні перспективи на прикладі успішних кейсів в даному напрямку.
На живих прикладах ми розберемо як сьогодні не відставати від очікувань клієнтів, як якісно використовувати знання про клієнтів, щоб стати краще в їх же очах, а також – як поліпшити показники задоволеності навіть у несприятливій ринковій ситуації.
Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.
|