https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
23 жовтня 2025 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/10/Kachurenko1-320x320.jpg
COMFY

Катерина Качуренко

Катерина Качуренко – керівниця Центру підтримки клієнтів та Product Owner продукту контакт-центру «Sales&Support product» в компанії COMFY – найбільшої мереж магазинів побутової техніки та електроніки України.

Завдяки 16-річному досвіду в сфері операційного управління контакт-центром та клієнтським сервісом, управлінні командами та проєктному менеджменті Катерина не лише підтримує високий рівень обслуговування, а й активно працює над покращенням та розвитком технічної бази контакт-центру. На її рахунку також запуск ініціатив: «Програма лояльності», «Легке повернення» та «Новий формат зони видачі», що суттєво вплинули на клієнтський досвід в COMFY далеко за межами контактного центру.

У своїй роботі притримується переконання, що саме завдяки якісній роботі з «голосом клієнта» та зусиллями команди, орієнтованої на потреби клієнтів, можна значно покращити сервіс і підвищити задоволеність клієнтів, навіть без значних фінансових вкладень.


Досягнення контакт-центру COMFY:

Нагорода DZWINNER:

  • Тричі визнавався «Контактним центром року».
  • Багаторазовий переможець нагороди, який має у своїй колекції кубки перших місць у всіх номінаціях, у яких брав участь протягом різних років.

Європейська премія European Contact Centre & Customer Service Awards 2024 (Лондон, Велика Британія):

  • Фіналіст та володар високої відзнаки «Highly Commended» у номінації «Best Customer Experience in Contact Center», що підкреслює міжнародний рівень сервісу COMFY.

Всеукраїнська премія з клієнтського досвіду UKRAINIAN CX EXCELLENCE’2024:

  • Переможець одразу у двох ключових номінаціях: «Найкраща практика антикризових рішень» та «Кращий клієнтський досвід у контакт-центрі».

Тема:

Навчання як частина екосистеми розвитку персоналу


Тези доповіді:

  • Навчання як система, що постійно розвивається
  • Як впроваджуємо і підтримуємо функцію навчання на кожному етапі шляху співробітника
  • Взаємодія «бізнес-HR-корпоративний університет» як головний драйвер розвитку співробітників в компанії

Співдоповідач: Рузанна Єгіазарян, керівниця групи навчання Центру підтримки клієнтів COMFY


Виступ Катерини Качуренко та Рузанни Єгіазарян дозволить:

Зсередини оцінити унікальний досвід навчання та розвитку найбільш успішної та стабільної команди професійної нагороди DZWINNER, яка протягом 12 років демонструє найвищі результати і продовжує постійно розвиватися.

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.