Свій кар’єрний шлях розпочала в контактному центрі на початку 2000-х з позиції оператора. Вже незабаром зайняла посаду супервізора, де під її керівництвом були сформовані та масштабовані команди телемаркетингу, а також реалізовані перші продажі на вхідних дзвінках.
Згодом очолила ключовий відділ, сфокусований на якості обслуговування, навчанні та залученні персоналу. У рамках цієї ролі Наталія реалізувала низку важливих проєктів:
Наталія Макарчук успішно поєднує широке бачення з практичними рішеннями, майстерно трансформуючи складні концепції у зрозумілі та дієві кейси.
Під час доповіді буде зроблено акцент на ефективну адаптацію та збереження нових співробітників. Разом ми розберемо наступні питання:
|