https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
23 жовтня 2025 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/09/makarchuk-320x320.jpg
Київстар

Наталія Макарчук

Наталія Макарчук – начальниця відділу розвитку контролю та якості клієнтського сервісу Київстар, експертка з багаторічним досвідом у напрямку Customer Care.

Свій кар’єрний шлях розпочала в контактному центрі на початку 2000-х з позиції оператора. Вже незабаром зайняла посаду супервізора, де під її керівництвом були сформовані та масштабовані команди телемаркетингу, а також реалізовані перші продажі на вхідних дзвінках.

Згодом очолила ключовий відділ, сфокусований на якості обслуговування, навчанні та залученні персоналу. У рамках цієї ролі Наталія реалізувала низку важливих проєктів:

  • Оновлення стандартів обслуговування та оптимізація сервісних процесів у контакт-центрі на основі зворотного зв’язку клієнтів.
  • Перегляд системи мотивації
  • Управління рекрутингом на всіх локаціях Київстар, включаючи впровадження інноваційних підходів до пошуку кандидатів.

Наталія Макарчук успішно поєднує широке бачення з практичними рішеннями, майстерно трансформуючи складні концепції у зрозумілі та дієві кейси.


Тема:

Простий STARt: перші кроки, що визначають успіх

Тези доповіді:

Під час доповіді буде зроблено акцент на ефективну адаптацію та збереження нових співробітників. Разом ми розберемо наступні питання:

  • Безстресова адаптація: стратегії для плавного входження новачків у робочий процес.
  • End-to-End супровід: ефективна підтримка кандидата від першого контакту до повноцінного старту роботи.
  • Retention та результативність: чіткі метрики та практичні кейси зі зниження відсіву кандидатів на етапі рекрутингу та навчання.

Виступ Наталії Макарчук дозволить:

  • Отримати інсайд щодо процесу адаптації очима новачка – від першого контакту до початку роботи.
  • Зрозуміти, які процесні зміни дійсно знижують рівень стресу та підвищують лояльність персоналу.
  • Ознайомитися з результативними практичними кейсами, реальними цифрами та показниками, що підтверджують високу ефективність представленого підходу.

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.