Має понад 15 років досвіду в управлінні сервісними підрозділами, зокрема у фінансовому та енергетичному секторах. Її кар’єрний шлях охоплює керівництво великими командами (до 350 осіб), розробку та впровадження стратегій обслуговування, продажів, збору заборгованості, аналітики, мотиваційних програм та розвитку дистанційної моделі роботи.
З 2024 року працює в енергетичній компанії під брендом YASNO, де очолює напрямок клієнтського сервісу в дистанційних каналах. Зосереджена на підвищенні якості обслуговування клієнтів, розвитку рівня сервісу, впровадженні нових каналів комунікацій та застосуванні інноваційних підходів та інструментів.
У попередній ролі в АТ «Райффайзен Банк» керувала контакт-центром та підрозділами збору заборгованості. Її проєкт отримав нагороду DZWINNER-2022 у номінації «Проєкт року».
Марія також реалізувала створення окремої команди експертів для роботи з нестандартними зверненнями (траблшутінг) і впровадила програму швидких компенсацій та інструментів лояльності в процесі дистанційного обслуговування.
Зазирнути за лаштунки процесу впровадження ШІ: від гіпотези та первинних очікувань від штучного інтелекту на початку проекту до реальних результатів і успішних кейсів допомоги операторам контакт-центру.
|