Свою кар’єру в банку почала у 2007 році з позиції простого оператора контактного центру. Спочатку спеціалізувалася на роботі з простроченою заборгованістю, а пізніше зайняла посаду керівника підрозділу по збору заборгованості на ранніх стадіях, що нараховує понад 100 співробітників.
Успішний досвід реалізації великої кількості проєктів у сфері колекшн дозволили у 2020 році очолити контакт-центр Райффайзен Банку з чисельністю персоналу близько 350 осіб на двох майданчиках в Україні.
Своїм ключовим пріоритетом на цій посаді Марія Руденко вважає ефективну трансформацію обслуговування клієнтів Raiffeisen Bank.
Реальний траблшутінг: підкупи, загрози, шантаж… і продажі всередині
Реальний траблшутінг відрізняється від декларативного. У реальному траблшутінгу ви набиваєте шишки, терпите поразки і розчарування… Але при правильній організації він дійсно працює!
В ході доповіді ми відкриємо завісу організації подібного процесу в контакт-центрі великого сучасного банку і розповімо про те, як будується така система насправді.
Зсередини на яскравих прикладах не тільки побачити складності та «підводні камені» побудови системи «реального траблшутінга», а й оцінити можливості, що відкриваються.
|