https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
23 жовтня 2025 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/10/rudenko-320x320.jpg
YASNO

Марія Руденко

Марія Руденко – керівниця відділу з розвитку контакт-центру бренду YASNO, експертка з побудови сервісу, управління та трансформації контактних центрів.

Має понад 15 років досвіду в управлінні сервісними підрозділами, зокрема у фінансовому та енергетичному секторах. Її кар’єрний шлях охоплює керівництво великими командами (до 350 осіб), розробку та впровадження стратегій обслуговування, продажів, збору заборгованості, аналітики, мотиваційних програм та розвитку дистанційної моделі роботи.

З 2024 року працює в енергетичній компанії під брендом YASNO, де очолює напрямок клієнтського сервісу в дистанційних каналах. Зосереджена на підвищенні якості обслуговування клієнтів, розвитку рівня сервісу, впровадженні нових каналів комунікацій та застосуванні інноваційних підходів та інструментів.


Досягнення:

У попередній ролі в АТ «Райффайзен Банк» керувала контакт-центром та підрозділами збору заборгованості. Її проєкт отримав нагороду DZWINNER-2022 у номінації «Проєкт року».

Марія також реалізувала створення окремої команди експертів для роботи з нестандартними зверненнями (траблшутінг) і впровадила програму швидких компенсацій та інструментів лояльності в процесі дистанційного обслуговування.


Тема:

ШІ не все знає, але вже допомагає: історія впровадження

Тези доповіді:

  • ШІ-мейнстрім, користь або людяність в процесі автоматизації?
  • Гіпотези та очікування від ШІ на початку проекту
  • Як ці гіпотези «розбились о скелі» фактів та практичного застосування
  • Успішні кейси та яку допомогу зараз надає ШІ операторам
  • Які подальші плани та нові очікування

Виступ Марії Руденко дозволить:

Зазирнути за лаштунки процесу впровадження ШІ: від гіпотези та первинних очікувань від штучного інтелекту на початку проекту до реальних результатів і успішних кейсів допомоги операторам контакт-центру.


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.