https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
23 жовтня 2025 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/09/Maschak-320x320.jpg
Adelina Call Center

Степан Мащак

Степан Мащак – керівник рекрутингу з масового підбору персоналу найбільшого аутсорсингового контактного центру України – Adelina Call Center, загальний штат якого нараховує понад 4000 співробітників, а офіси знаходяться в Україні, Казахстані, Туреччині та Польщі.

В компанії працює з 2012 року. В рекрутингу – з 2015 року, паралельно займаючись HR-процесами: розробкою та оптимізацією системи мотивації, навчанням та утриманням персоналу.

В масовому підборі спеціалізується на плануванні набору (тижневий, місячний, річний плани), відборі адмін персоналу та ІТ-фахівців різного рівня, організації роботи відділу підбору персоналу та взаємодії з іншими підрозділами компанії тощо. Активно бере участь в розробці голосового ШІ для роботи в масовому підборі персоналу.

Найбільшим своїм успіхом Степан вважає те, що є частиною ефективної команди, яка створює та вдосконалює разом процеси успішної компанії.


Досягнення:

  • Провів понад 10 тисяч співбесід (телефонних та особистих)
  • Загалом на роботу прийняв понад 4000 людей
  • Зібрав команду рекрутерів, які працюють на результат більше 5 років поспіль без змін в команді
  • Збільшив набір персоналу з 60% до 90-100% виконання плану (місячний набор складає від 100 до 300 кандидатів в залежності від потреб)
  • Сам закрив набір персоналу на проект з 20-ма різними мовами світу за 3 місяці (понад 40 менеджерів, мови: голландська, німецька, польська, фінська, азербайджанська, французька, англійська, іспанська, португальська, турецька, сербська тощо)
  • Більше 25% набраних операторів зайняли місце в адмін складі компанії, а ще близько 10% успішно працюють на керівних посадах в компаніях-партнерах

Тема:

Набір персоналу: війна, блекаути, виїзд за кордон молоді. Як подолати цю кризу?


Тези доповіді:

  • Гібридний набір персоналу
  • Підготовка персоналу до віддаленої роботи та на різних локаціях
  • Основна цінність – люди
  • Впровадження АІ, як інструменту в підборі персоналу, а не заміна фахівця

Виступ Степана Мащака дозволить:

Оцінити перевірені підходи та працюючі інструменти якісного підбору персоналу навіть в найважчі для країни часи на прикладі найбільшого аутсорсингового контактного центру України.

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.