https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
23 жовтня 2025 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/09/grachov1-320x320.jpg
NovaPay

Олександр Грачов

Олександр Грачов – директор з клієнтського досвіду компанії NovaPay, яка за даними НБУ є лідером серед всіх систем переказу коштів (небанківські установи), забезпечуючи 2,5 млн транзакцій на день та 32% українського ринку переказів.

Протягом 26 років впроваджує системи управління клієнтським досвідом і вдосконалює процеси обслуговування у великих міжнародних компаніях і холдингах. Понад 8 років обіймає керівні посади в цій сфері.

До команди NovaPay приєднався у жовтні 2023 року та очолив Департамент клієнтського досвіду.

Олександр має глибоку експертизу з побудови ефективної команди та системи управління клієнтським досвідом, розробки та впровадження довгострокової стратегії розвитку сервісних каналів та омніканального обслуговування, диджиталізації процесів взаємодії з клієнтами тощо.


Досягнення:

Розробка та впровадження системи управління клієнтським досвідом, реалізація довгострокової OMNI-стратегії в телекомунікаційному холдингу на понад 70 млн клієнтів, керування та запровадження глобальних програм покращення клієнтського досвіду в 11 країнах.


Тема:

Фінтех-інсайди використання ШІ


Тези доповіді:

Оцінюючи інсайди на прикладі однієї з найбільш інноваційних компаній фінтех-ринку, ми детально розберемо наступні аспекти з точки зору управління клієнтським досвідом:

  • Стратегія використання ШІ в NovaPay
  • Як змінилися підходи щодо обслуговування
  • Приклади застосування – реальні кейси та практичний досвід

З точки зору змін в оптимізації процесів та навчанні персоналу:

  • Як ШІ допомагає в пошуку інсайдів щодо оцінки якості
  • Нові можливості щодо скорочення часу на операції
  • Неочікувані підходи та результати

Співдоповідачка: Ганна Склярук, керівник напряму навчання та розвитку стандартів обслуговування, NovaPay


Виступ Олександра Грачова та Ганни Склярук дозволить:

Зсередини оцінити переваги інноваційного управління клієнтським досвідом та оптимізації процесів обслуговування за рахунок використання інструментів ШІ на прикладі однієї з найбільш динамічних компаній фінтех-ринку України.

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.