Контакт-центри: кращі практики
23 жовтня 2025 рокуКиїв

Експертна панель: Персонал у новій реальності КЦ: виклики та рішення

IEK.jpg

Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» вже існує 15 років і за цей час не тільки висвітлила неймовірну кількість актуальних питань та допомогла знайти вирішення нагальним проблемам, але й сформувала сталу спільноту, готову якісно ділитися професійним досвідом і допомагати колегам по ринку. Кожного разу ми намагаємось сформувати не тільки тематичну подію, а якісний майданчик для обміну досвідом, який дійсно об’єднає кращих професіоналів галузі.

Не стане виключенням і наша конференція 23 жовтня 2025 року, на якій ми запланували 5 дискусійних форматів, щоб почути думку кожного фахівця і якісно розібрати кращі практики. Однією з цих подій стане Експертна панель на тему «Персонал у новій реальності контакт-центрів: виклики та рішення».

Особливістю події стане професійний погляд з різних боків на найбільш актуальні проблеми галузі контактних центрів у напрямку роботи з персоналом. Учасники конференції не тільки зможуть почути думку визнаних експертів ринку, але й долучитися до професійного обговорення.

Програма експертної панелі «Персонал у новій реальності контакт-центрів: виклики та рішення»

Блок 1. Нові реалії рекрутингу

Основні акценти:

  • Дефіцит кадрів в контакт-центрах: чому важко набрати людей саме зараз
  • Інструменти, які реально працюють: рекомендації співробітників, внутрішній рекрутинг, digital-канали тощо
  • Інноваційні підходи: нетрадиційний погляд на вирішення проблем

Модератор: Дмитро Синдяшкін, аутсорсинговий контакт-центр KVADRA ASSISTANCE

Блок 2. Мотивація нового часу

Основні акценти:

  • Баланс «гроші vs нематеріальні стимули»: що реально мотивує персонал
  • Психологічна підтримка як частина системи мотивації
  • Мотивація команди під час постійного стресу

Модератор: Крістіна Фоміна, Банк Кредит Дніпро

Блок 3. Секрети ефективного утримання персоналу

Основні акценти:

  • Вплив заробітної плати на утримання персоналу
  • Баланс навантаження: як уникати вигорання персоналу контакт-центру
  • Дистанційна чи офлайн-робота: що обирають українські контакт-центру і чому
  • Яку роль в утриманні персоналу відіграє розвиток і навчання

Модератор: Ольга Школьна, медична мережа «Добробут»

Інтерактивна експертна панель дозволить:

Детально розібрати найбільш актуальні проблеми в напрямку рекрутингу, ефективної мотивації та утримання персоналу. Ми обговоримо те, «що дійсно болить» і спробуємо разом знайти дієві інструменти та працюючі підходи, які вже підтвердили свою ефективність на практиці.


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, та отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику та визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.