https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
23 жовтня 2025 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/09/Umanets-320x320.jpg
Uklon

Микола Уманець

Микола Уманець відповідає за напрям Customer Experience в компанії Uklon – українському інноваційному райдхейлінг-сервісі, який охоплює 27 міст України, Узбекистан та об’єднує десятки тисяч водіїв, що виконують понад 2 млн. поїздок на місяць.

13 років у сфері клієнтського досвіду. Раніше відповідав за розвиток сервісу в Glovo, Kasta, Воля&Datagroup.

В Uklon формує та розвиває системний підхід до клієнтського досвіду, поєднуючи роботу контактного центру, сервіс-дизайн, дослідження та голос клієнта задля підвищення лояльності, утримання та якості обслуговування.

Вважає, що розуміти різницю між клієнтським сервісом і клієнтським досвідом “is a must”.


Досягнення:

  • Оптимізація процесів обслуговування і скорочення повторних звернень клієнтів в контакт-центр на 15%
  • Забезпечення зростання активного каналу продажів більш ніж у 2 рази
  • Досягнення рекордно низького результату по % річного відтоку клієнтів в компанії Воля
  • Скорочення витрат на компенсації користувачів Glovo на 35% (компенсації на одне замовлення) за рахунок покращення процесу взаємодії «Користувач-Заклад» без негативного впливу на відсоток утримання
  • За рахунок покращення досвіду взаємодії з додатком скорочення відсотку звернень на 38%

Тема:

Підсилення сервісу з AI: оптимізація ресурсів і конвертація у прибутковість бізнесу

Тези доповіді:

Чи завжди автоматизація обробки скарг дорівнює покращенню сервісу?

Під час виступу ми разом знайдемо відповіді на наступні питання:

  • Як зберегти баланс і тримати фокус на ситуаціях, де потрібен індивідуальний підхід?
  • Як опрацювання скарг у реальному часі допомагає покращувати клієнтський досвід та зберігати лояльність клієнтів?
  • Як перевести ефект від використання AI у сервісі в мову бізнесу: churn і гроші?
  • Як масштабування AI у сервісі впливає на зменшення негативу (скарг) від клієнтів?

Співдоповідачка: Марина Торканевська, BackOffice Lead Uklon


Виступ Миколи Уманця та Марини Торканевської дозволить:

Познайомитись з перевіреними способами оцінки ефекту від використання Artificial Іntelligence для бізнесу у сегменті клієнтського досвіду і визначити варіанти досягнення балансу між засобами AI та індивідуальним людяним підходом.

Презентація в форматі PDF


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.