
13 років у сфері клієнтського досвіду. Раніше відповідав за розвиток сервісу в Glovo, Kasta, Воля&Datagroup.
В Uklon формує та розвиває системний підхід до клієнтського досвіду, поєднуючи роботу контактного центру, сервіс-дизайн, дослідження та голос клієнта задля підвищення лояльності, утримання та якості обслуговування.
Вважає, що розуміти різницю між клієнтським сервісом і клієнтським досвідом “is a must”.
Чи завжди автоматизація обробки скарг дорівнює покращенню сервісу?
Під час виступу ми разом знайдемо відповіді на наступні питання:
Співдоповідачка: Марина Торканевська, BackOffice Lead Uklon
Познайомитись з перевіреними способами оцінки ефекту від використання Artificial Іntelligence для бізнесу у сегменті клієнтського досвіду і визначити варіанти досягнення балансу між засобами AI та індивідуальним людяним підходом.
|
|