https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2015/12/vakc-conforence-white-01.svg
26 вересня 2024 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/valikus-320x320.jpg
Нагорода DZWINNER

Валентин Касюн

Валентин Касюн – голова організаційного комітету Нагороди DZWINNER, один з найбільш авторитетних бізнес-тренерів України з розбудови дистанційних комунікацій.

Має 18 років досвіду роботи в напрямку обслуговування клієнтів та продажів. Свій шлях в галузі контакт-центрів почав з посади звичайного менеджера з залучення клієнтів, пізніше керував відділом телемаркетингу системного банку та очолював успішний аутсорсинговий контакт-центр.

З 2013 року почав активно ділитися досвідом та проводити тренінги з продажів, а з часом доєднався до провідної міжнародної консалтингової компанії у галузі навчання персоналу та розвитку контакт-центрів.

В 2014 році ініціював створення та очолив організаційний комітет Нагороди DZWINNER – «оскару» у галузі контактних центрів та найвищого визнання професійних навичок в Україні профільних фахівців.

Сьогодні серед клієнтів Валентина Касюна такі провідні компанії: Kyivstar, Vodafone, lifecell, OLX, Comfy, Нова Пошта, УкрСиббанк, Sense Bank, Райффайзен Банк, RIA.com, Lego, Global Bilgi та багато інших.


Досягнення:

  • Нагорода DZWINNER отримала національне визнання, як найбільш значуща подія України у напрямку розвитку та мотивації персоналу контакт-центрів.
  • Понад 150 реалізованих проєктів та навчальних програм у банках, телекомах, рітейлі, IT тощо.
  • 50 000+ проаналізованих діалогів співробітників з клієнтами та 1000+ розроблених сценаріїв розмов.

Тема:

Моделювання реальності: як кращим експертам вдається робити WOW-продажі та сервіс? Реальні кейси DZWINNER-2024.


Виступ Валентина Касюна дозволить:

Більшість компаній, керівників та співробітників намагаються передбачити і наперед прорахувати можливі варіанти розвитку подій: клієнт скаже це, а я відповім – так; клієнт відреагує таким чином, а я – таким. Чемпіони ж діють інакше – вони моделюють реальність під себе. Це зовсім інша парадигма розвитку комунікацій і це тренд 21-століття.

Мій виступ містить:
– реальні фрагменти діалогів;
– наукові відкриття Нобелівських лауреатів з фізики;
– трішки містики.


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.