https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
26 вересня 2024 рокуКиїв
Форма реєстрації

Контакт-центри: кращі практики


“”
1
ПІБ
Посада
Компанія
E-mail
Телефон
Тільки для юридичних осіб
Юридична адреса
Форма власності (ТОВ, ВАТ, АТ тощо)
ЄДРПОУ
Зручний канал зв’язку
Додаткові учасники від компанії
ПІБ
Посада
ПІБ
Посада
Коментарі
0 /
Додаткова інформація
Previous
Next

Організація процесу

Ми дійсно зацікавлені, щоб підготовка та участь були для Вас максимально зрозумілими та зручними.

Реєстрація

У формі згруповані всі ключові питання, які необхідні для підготовки документів та організації Вашої участі. Якщо виникнуть питання, ми будемо намагатись оперативно на них відповісти будь-яким зручним для Вас способом.


Підготовка документів

Наявність договору для нас не є принциповим, але за потреби ми готові надати типовий договір на узгодження або використовувати Ваш шаблон документів.


Оплата

Одразу після оплати рахунку ми проінформуємо Вас щодо внесення у перелік учасників і погодимо зручні варіанти подальшого оформлення звітних документів.


Нагадування

Якщо Ви підписані на нас у Facebook, то завжди будете у курсі процесу підготовки, але ми в будь-якому випадку перед конференцією надішлемо Вам актуальну програму і докладний опис оргпитань у день заходу.


День конференції

Лист-нагадування буде включати корисну інформацію по всім заходам конференції. Щодо всіх активностей буде інформувати КонфБот, а також попереджати модератори сесій. За потребою будь-які питання Ви можете задати представникам оргкомітету.


Оформлення документів

90% звітних документів ми “закриваємо“ в день конференції, але можемо працювати за будь-яким зручним для Вас варіантом.


Суперечливі питання

Всі наші заходи спрямовані на розвиток ринку контакт-центрів та обслуговування клієнтів, тому ми намагаємося максимально враховувати інтереси наших учасників при вирішенні суперечливих моментів.

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід охоплює питання, найбільш актуальні для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична
спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні
спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, та отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DZWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.





Адреса

Київ
(адресу повідомимо перед заходом)

Телефон

+38 044 585 49 31

Email

conference@cca.org.ua

Канал на YouTube