Ми впевнені, що конференція надасть якісний поштовх розвитку компанії у галузі дистанційного обслуговування клієнтів, тому будемо намагатись з максимальною користю для вас використовувати кожну хвилину події.
Валентина не тільки поділиться ключовими трендами ринку контакт-центрів, а й ініціює обмін досвідом щодо нових підходи та працюючих інструментів мотивації у контакт-центрі під час експертної панелі.
Разом ми оцінемо, які переваги отримують сервісні компанії різного розміру та їх клієнти після міграції у хмару, а також детально розглянемо, які несподівані можливості розвитку надають хмарні сервіси від провідних постачальників.
Виступ дозволить зазирнути у внутрішні процеси дієвої роботи з аналітикою однієї з найбільших торгівельних мереж України та допоможе розібрати нові можливості та очікувані й неочікувані результати.
Це новий формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки допоможе розібратися у складних поняттях, а й познайомить з підходами провідних компаній та дієвими інструментами.
Ми спробуємо проаналізувати ті аспекти, які допомогли сміливцям досягти успіху – 5 крутих кейсів від учасників перегонів DZWINNER-2023: реальні історії сміливих команд, які достойні того, щоб ви про них почули.
Круглий стіл буде корисним керівникам, які хочуть підвищити ефективність контакт-центру, знайти ідеї для подальшого розвитку, обмінятись досвідом на прикладі практичних кейсів. Від фінансів до мобільного звʼязку, від Львова до Дніпра, незалежно від розміру контакт-центру є виклики, які ми разом маємо подолати задля ефективного розвитку ринку контактних центрів України.
Під час нашої конференції найбільш ефективними практичними інструментами – своїм Х-фактором поділяться 6 фіналістів в номінації «Контактний центр року», а професіонали ринку, присутні в залі, зможуть поставити себе на місце членів журі нагороди та віддати свій голос за найбільш яскравий і корисний кейс.
Досвідом поділяться: EVA, Київстар, COMFY, Райффайзен Банк, Sense Bank, УкрСиббанк
Під час майстер-класу ми детально розглянемо найцікавіші приклади підвищення ефективності контакт-центрів у сфері омніканальності, оцінки якості обслуговування, запуску інноваційних сервісів і багато іншого. Всі кейси будуть розглядатися на прикладі та за участю представників провідних компаній у своїх сегментах.
Ми оцінемо нові можливості та познайомимося з перевіреними рішеннями, які допомагають в забезпеченні безперебійної роботи бізнесу, рекрутингу та мотивації на прикладі провідного міжнародного аутсорсингового контакт-центру.
На реальних кейсах ми оцінемо, як в умовах постійних змін, враховуючи війну, забезпечити ефективну роботу контакт-центру за рахунок побудови адаптивної системи розвитку, мотивації та підтримки персоналу.
Маючи за плечима унікальну експертизу щодо оцінки і відновлення морально-психологічного стану співробітників, Олександр поділеться напрацюваннями та ефективними інструментами роботи.
Цікавим досвідом поділяться представники COMFY, Sense Bank, Райффайзен Банк, команди яких продемонстрували найкращий результат у Нагороді DzWINNER у 2022 році.
Цей майстер клас – приклад проектування архітектури проекту трансформації процесів роботи з клієнтами у маркетингових комунікаціях. Аналітичне підґрунтя необхідності та реальний досвід реалізації успішного проекту.
Під час інтерактивної експертної панелі ми разом визначимо найнагальніші проблеми у роботі з мотивацією персоналу і знайдемо найефективніші варіанти вирішення. У якості експертів при обговоренні кожної окремої теми залучаються тільки провідні фахівці ринку.
Разом ми не тільки знайдемо відповіді на складні питання під час запуску ефективної системи траблшутінгу в контакт-центрі, але й оцінимо роль інноваційних сервісів у збільшенні довірливого ставлення клієнтів до компанії.
Виступ дозволить ознайомитись зі світовими тенденціями застосування AI у автоматизації бізнес-процесів, оцінити можливості AI на прикладі практичних кейсів, що призводять до економії бюджетів та підвищення ефективності, і сформувати бачення, як можна впровадити світові практики застосування AI у системах продажу та сервісі в Україні прямо зараз.
Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.
|