https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
25 жовтня 2023 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/manko-320x320.jpg
Global Bilgi

Наталія Манько

Наталія Манько – HR-директор одного з провідних аутсорсингових контактних центрів України – Global Bilgi.

На шляху до посади HR-директора Наталія отримала унікальний досвід організації внутрішньої роботи великої системної компанії, процеси якої побудовані за міжнародними стандартами. Свою кар’єру в Global Bilgi почала в вересні 2014 року з позиції оператора контактного центру і незабаром очолила групу в операційному департаменті. Отримані результати дозволили на початку 2019 року продовжити розвиток в HR-підрозділі на позиції керівника відділу підбору персоналу. З минулого року відповідає за всі напрямки HR в міжнародному аутсорсинговому контактному центрі Global Bilgi.

Спираючись на свій досвід роботи в різних підрозділах та проєктах, Наталії вдається знаходити якісний баланс між потребами бізнесу та людей. Має глибоку професійну експертизу у галузі управління кадровими ресурсами та людськими відносинами, підбору та мотивації персоналу. Допомагає досягати стратегічних та операційних цілей, спрямованих на успішний розвиток бізнесу.


Досягнення:

  • Успішна зміна підходу до планування роботи та KPI співробітників відділу підбору персоналу, що призвело до збільшення продуктивності роботи та кількості найманих працівників на 25%
  • Збереження показників якості при зміні формату роботи компанії (гібридний формат під час карантину та віддалений в умовах війни)
  • Реорганізація роботи HR-команди без відчутних перебоїв в роботі для працівників інших підрозділів

Тема:

Набір нового персоналу чи утримання існуючого? Чому надати перевагу?


Тези доповіді:

  • Забезпечення роботи контакт-центру навіть в умовах війни і блекаутів.
  • Робота в офісі, вдома чи «гібрид»? Що працює зараз?
  • Набір нового персоналу чи утримання існуючого? Що нас чекає?
  • Технологічні рішення, що допомагають у рекрутингу.

Виступ Наталії Манько дозволить:

Оцінити нові можливості та познайомитись з перевіреними рішеннями, які допомагають в забезпеченні безперебійної роботи бізнесу, рекрутингу та мотивації на прикладі провідного міжнародного аутсорсингового контакт-центру.

Презентація в форматі PDF


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.