Мотивація нового часу: вибір контакт-центрів
Вже 25 жовтня відбудеться практична конференція «Контакт-центри: кращі практики», яка збере в одному майже 250 провідних професіоналів України для обміну досвідом.
Ми вважаємо, що контакт-центри мають стати тією рушійною силою, яка буде рухати економіку України вперед, а обмін досвідом професіоналів дозволить мінімізувати типові помилки і використовувати кращі практики в роботі! Саме тому ми залучили понад 40 провідних експертів-спікерів та організували 9 форматів всебічного обміну досвідом.
Одним з таких форматів буде експертна панель: «Мотивація нового часу: вибір контакт-центрів», під час якої ми разом визначимо найнагальніші проблеми у роботі з персоналом і знайдемо найефективніші варіанти вирішення. У якості експертів при обговоренні кожної окремої теми залучаються тільки провідні фахівці ринку. Модератором всієї події вже традиційно виступить Валентина Ярош.
Разом ми обговоримо наступні теми:
- Утримання персоналу в період невизначеності
Експерт: Крістіна Фоміна, Банк Кредит Дніпро - Як підтримувати персонал в складний період
Експерт: Оксана Павленко, Сімпатік Груп - Впровадження змін в компанії – занадто чи недостатньо
Експерт: Наталя Назарчук, EVA.ua - Радості життя в умовах війни і мотивація – який зв’язок
Експерт: Ірина Дергачова, ДІЛА - Стимулювання чи мотивація, яка між ними різниця – що і коли обирати
Експерт: Олена Назаревич, Sense Bank - Травма-інформуючий підхід в управлінні персоналу
Експерт: Олена Чурсина, Vodafone
Програма конференції «Контакт-центри: кращі практики»
Доєднуйтеся! Разом ми зможемо набагато більше!