Свій професійний шлях в компанії розпочав як менеджер з діджитал-маркетингу в проєкті «27.ua». Досвід розбудови нових процесів та отримані результати дозволили незабаром очолити проєкт діджітал-відділу в Департаменті «Власна торгова марка», де Микита відповідав за просування брендів у діджітал-каналах та долучився до автоматизації корпоративних процесів.
З 2021 року керує Департаментом Аналітичного CRM, де не тільки успішно займається побудовою аналітичних моделей та розбудовою нових напрямків, а й впровадив CRM-систему та розпочав проєкт запуску нової інноваційної програми лояльності.
Трансформація процесів роботи з клієнтами у маркетингових комунікаціях – реальний кейс компанії ЕпіцентрК
Зазирнути у внутрішні процеси дієвої роботи з аналітикою однієї з найбільших торгівельних мереж України та допоможе розібрати нові можливості та очікувані і неочікуваних результати.
|