https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
25 жовтня 2023 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/08/kalenyk-320x320.jpg
ЕпіцентрК

Микита Каленик

Микита Каленик очолює Департамент Аналітичного CRM компанії ЕпіцентрК – однієї з найбільших торгівельних мереж України, яка наразі налічує 78 торгівельних центрів по всій території країни.

Свій професійний шлях в компанії розпочав як менеджер з діджитал-маркетингу в проєкті «27.ua». Досвід розбудови нових процесів та отримані результати дозволили незабаром очолити проєкт діджітал-відділу в Департаменті «Власна торгова марка», де Микита відповідав за просування брендів у діджітал-каналах та долучився до автоматизації корпоративних процесів.

З 2021 року керує Департаментом Аналітичного CRM, де не тільки успішно займається побудовою аналітичних моделей та розбудовою нових напрямків, а й впровадив CRM-систему та розпочав проєкт запуску нової інноваційної програми лояльності.


Досягнення:

  • Запуск MDM (Master Data Management): допомагає вдосконалити взаємодію з клієнтами та зробити її більш персоналізованою
  • Створення інфраструктури для аналізу даних з «вебу»: оптимізує створення рекомендаційних блоків та тригерних комунікацій для клієнтів
  • Успішне впровадження та інтеграція системи управління відносинами з клієнтами (CRM) для автоматизації омніканального маркетингу, операційної аналітики та управління маркетинговими кампаніями

Тема:

Трансформація процесів роботи з клієнтами у маркетингових комунікаціях – реальний кейс компанії ЕпіцентрК


Тези доповіді:

  • Важливість CRM для ефективного маркетингу
  • Трансформація бізнес-екосистеми через інтеграцію CRM для ефективного омніканального управління
  • Переваги омніканального підходу та як CRM сприяє цьому процесу
  • МДМ (Master Data Management) як стратегічний інструмент. Роль МДМ у створенні єдиного та авторитетного джерела даних щодо клієнта
  • Переваги від роботи з операційною аналітикою
  • Як персоналізація насправді збільшує конверсію
  • Рекомендації для покращення продажів
  • Використання тригерів для залучення клієнтів
  • Основи веб-аналітики та її користь

Виступ Микити Каленика дозволить:

Зазирнути у внутрішні процеси дієвої роботи з аналітикою однієї з найбільших торгівельних мереж України та допоможе розібрати нові можливості та очікувані і неочікуваних результати.


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.