FCR: навіщо він потрібен і яка його цінність?
Чи готові ви до живої дискусії щодо Customer eXperience та оцінки ролі показників у підвищенні клієнтоорієнтовності?
Так вже 25 жовтня під час практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» відбудеться CX-воркшоп «FCR: навіщо він потрібен і яка його цінність?»
CX-воркшоп – це новий формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки допоможе розібратися у складних поняттях, а й познайомить з підходами провідних компаній та дієвими інструментами!
Для покращення Customer eXperience можна використовувати безліч показників, але розпочати хотілося б саме з одного з найважливіших й найсуперечливіших показників ефективної роботи контакт-центру – FCR (First Call Resolution)… Звісно, що ми будемо оцінювати кращі практики контакт-центрів і реальний досвід провідних фахівців України.
Професійний погляд та якісний обмін практичним досвідом забезпечать:
Модератор: Наталя Назарчук, операційний директор, EVA.ua
Запрошені експерти:
- Катерина Овсєєнко, керівник з клієнтського сервісу, YASNO
- Микола Уманець, Live operations manager, Glovo Ukraine
- Коcтянтин Торхов, директор з розвитку, Ареон Консалтинг
Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» – це понад 40 провідних експертів-спікерів, 9 форматів обміну досвідом, майже 12 годин «повного занурення», тільки «живі» кейси.
Подія відбудеться 25 жовтня 2023 року і збере понад 200 професіоналів галузі в одному місці.
Програма конференції «Контакт-центри: кращі практики»
Підтримання економічної безпеки України не тільки забезпечить економічний розвиток нашої країни у майбутньому, але й наразі дозволяє допомагати закривати точкові потреби наших захисників на фронті. Ми завжди вважали, що контакт-центри мають стати тією рушійною силою, яка буде рухати економіку України вперед, а обмін досвідом професіоналів дозволить мінімізувати типові помилки і використовувати кращі практики в роботі!
Доєднуйтеся! Разом ми зможемо набагато більше!