https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
25 жовтня 2023 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/ovsieienko-320x320.jpg
YASNO

Катерина Овсєєнко

Катерина Овсєєнко – керівник з клієнтського сервісу YASNO – одного з найбільших постачальників електроенергії та газу в Україні, що забезпечує 3,5 млн домогосподарств.

Розпочала кар’єру в аутсорсингу та пройшла шлях від оператора до директора компанії – одного з найбільших гравців ринку України.

Має 15-річний досвід у сфері контактних центрів, тому досконало розуміє процеси підрозділів, які формують єдиний механізм обслуговування клієнтів. Завдяки роботі в аутсорсингу та корпоративному сегменті ринку контакт-центрів може оцінювати роботу як з боку виконавця, так і з позиції замовника.

На рахунку Катерини понад 40 проєктів, кожен з яких допоміг їй сформувати експертність у своєму профілі, познайомити з практиками авторитетних компаній та розвинути професійний кругозір. Саме ці якості дозволили Катерині у 2023 році приєднатись до команди YASNO, інноваційної української компанії у сфері електроенергії та газу, та очолити напрямок клієнтського досвіду.

Катерина Овсєєнко має великий досвід у побудові та оптимізації процесів обслуговування клієнтів. Знає, як виявити ключові цільові показники якості та визначити їхній вплив на бізнес і персонал.


Тема:

Стратегія побудови взаємодії з клієнтами в digital: досвід vs. тренди


Тези доповіді:

Успішний Self Service – це постійне відстеження змін як у внутрішніх процесах, так і в «настрої» клієнтів. Саме «нещасливий» клієнт є двигуном усіх змін.

Під час доповіді на прикладі реального кейсу ви дізнаєтесь щодо:

  • Конфлікт цільової аудиторії та «Tone of Voice»
  • Кейс: коли ідея занадто хороша, щоб спрацювати
  • Різницю між очікуванням та «Voice of Customer»
  • Інсайд: як нарешті відчути користувача

Виступ Катерини Овсєєнко дозволить:

На реальних прикладах розібрати найцікавіші та перевірені інструменти збільшення лояльності клієнтів за допомогою чат-боту.

Презентація в форматі PDF


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.