Разом ми оцінимо, де автоматизація справді потрібна, а де незамінна «людяність». Розглянемо дорожню карту трансформації контакт-центрів: від FAQ і маршрутизації до AI-аналітики та нових ролей команди, а також обговоримо локальний контекст (Україна/Румунія/Казахстан) та як адаптувати стратегію під ринок.
Від хаосу в даних до 400% ROI – дорожня карта для ритейлу. На реальних практичних прикладах ми зможемо визначити складові успішного проєкту запуску АІ та оцінити роль аналітики в такому процесі.
Учасники отримають розуміння, чому тема ветеранів стосується кожної компанії і що таке насправді «військовий досвід». Ми розберемо практичні інструменти для роботи з фахівцями з військовим досвідом, поділимось натхненням і живими прикладами реального впливу на зміни в суспільстві.
Виступ дозволить розглянути, як технологічні інновації трансформують підходи до обслуговування клієнтів і відкривають нові можливості для розвитку бізнесу.
Формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки допоможе розібратися у складних поняттях, а й познайомить з підходами провідних компаній та дієвими інструментами. Будемо обговорювати найцікавіші кейси використання, нові підходи до автоматизації і роль ШІ в цих змінах.
Досвідом діляться: Добробут, Київстар, Uklon, EVA.ua
Ми спробуємо проаналізувати ті аспекти, які допомогли сміливцям досягти успіху – 5 крутих кейсів від учасників гонки DZWINNER-2025: реальні історії сміливих команд, які гідні того, щоб ви про них почули.
Експертна панель дозволить детально розібрати найбільш актуальні проблеми в напрямку рекрутингу, ефективної мотивації та утримання персоналу. Ми обговоримо те, «що дійсно болить» і спробуємо разом знайти дієві інструменти та працюючі підходи, які вже підтвердили свою ефективність на практиці.
Під час нашої конференції найбільш ефективними практичними інструментами – своїм Х-фактором поділяться фіналісти в номінації «Контактний центр року», а професіонали ринку, присутні в залі, зможуть поставити себе на місце членів журі нагороди та віддати свій голос за найбільш яскравий і корисний кейс.
Досвідом поділяться: COMFY, Let’s call, Uklon, Volia, Нова Пошта
Під час майстер-класу ми детально розглянемо найцікавіші приклади підвищення ефективності контакт-центрів у сфері омніканальності, оцінки якості обслуговування, запуску інноваційних сервісів і багато іншого. Всі кейси будуть розглядатися на прикладі провідних компаній у своїх сегментах.
Виступ дозволить оцінити перевірені підходи та працюючі інструменти якісного підбору персоналу навіть в найважчі для країни часи на прикладі найбільшого аутсорсингового контактного центру України.
Ми познайомимося з перевіреними ефективними алгоритмами долучення, обробки та відбору кандидатів у військо, а також оцінемо унікальний досвід створення розгалуженої екосистеми нечисленною, але вмотивованою командою.
Ми зсередини оцінимо унікальний досвід навчання та розвитку найбільш успішної та стабільної команди професійної нагороди DZWINNER, яка на протязі 12 років демонструє найвищі результати і продовжує постійно розвиватися.
Майстер-клас буде ґрунтуватися не на теоретичних викладках, а на реальних записах розмов. Разом ми оцінимо неймовірні приклади і доведемо, що не варто боятися невизначеності.
Ми розберемо практичні кейси і це буде не завжди легко, але – по-справжньому.
Ми поговоримо про інсайти та зміни в процесах, які сталися завдяки мовній аналітиці, і обов’язково поділимося лайфхаками та секретами максимально ефективного використання ШІ, дамо практичні рекомендації, які учасники конференції зможуть адаптувати для своїх компаній.
Виступ дозволить зазирнути за лаштунки процесу впровадження ШІ: від гіпотези та первинних очікувань від штучного інтелекту на початку проекту до реальних результатів і успішних кейсів допомоги операторам контакт-центру.
Учасники познайомляться з перевіреними способами оцінки ефекту від використання Artificial Іntelligence для бізнесу у сегменті клієнтського досвіду і визначать варіанти досягнення балансу між засобами AI та індивідуальним людяним підходом.
Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.