https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
26 вересня 2024 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/Samarska-320x320.jpg
Pizza Day

Анна Самарська

Анна Самарська – директор з маркетингу в Pizza Day, агент з CJM та член Української Асоціації Маркетингу.

Анна є провідним фахівцем зі стратегічного маркетингу та комунікацій з 20-річним досвідом. Її експертиза охоплює запуск успішних колаборацій, побудову позитивного клієнтського досвіду, використання глибокого аналізу, розробку програм лояльності та інструментів нейромаркетингу для підвищення ефективності взаємодії зі споживачами тощо.

Має міжнародну освіту – навчання на курсі «Маркетинг» (NextMBA) у Філіпа Котлера та Сета Годіна – найбільш авторитетних фахівців з маркетингу у світі. Є членом Української Асоціації Маркетингу.

Покращення клієнтського досвіду – головний напрямок роботи Анни Самарської в Pizza Day на сьогодні. Під її керівництвом реалізовані наступні проєкти: відкриття власного контакт-центру, розробка стратегії eCommerce, запуск понад 50 торгових точок в рік, побудована CJM (Customer Journey Map) всіх каналів продажу на базі розширеного RFM-аналізу. Наразі компанія аналізує 77 показників взаємодії зі споживачами задля побудови клієнтського шляху, що дозволило структурувати історію замовлень, виявити смаки й уподобання клієнтів, розробити ефективні стратегії комунікацій з різними споживчими сегментами.


Досягнення:

  • У період війни разом з командою відкрила понад 100 нових торгових точок Pizza Day в Україні, а загальна частота покупок збільшилася в 1,3 раза.
  • Розробила нову Digital-стратегію, що дозволила збільшити долю онлайн-продажів з 17% до 30% та сприяє подальшому зростанню.
  • Запустила власний контакт-центр, який тільки за перші 12 місяців обробив понад 70 000 замовлень, а за 2 роки увійшов до ТОП-3 каналів продажу за рентабельністю.
  • Розробила динамічну фінансову модель для оцінки вартості кожного проєкту, прогнозу прибутку, конверсії та окупності франшиз.
  • Стимулювала проведення 30+ партнерських програм та соціальних активностей на рік, що дозволяє понад 1 000 000 українців дегустувати піцу за вигідною ціною.

Тема:

Власний контакт-центр: від аутсорсу до прибутковості. Виклики та нові горизонти


Тези виступу:

Виступ Анни заслуговує на увагу завдяки її практичному досвіду в трансформації контакт-центру з простого прийому дзвінків у потужний інструмент продажу та підтримки клієнтів. Вона акцентує важливість стандартизації процесів, належного управління, аналітики та тісної взаємодії з різними департаментами компанії.

Її детальний аналіз результатів, зокрема вплив часу відповіді на дзвінки та частоту повторних замовлень, надасть слухачам практичні інструменти для вдосконалення власних комунікаційних стратегій.

Особливу цінність має її підхід до вимірювання ефективності та адаптації стратегій у реальному часі, що стане корисним досвідом для підприємців й керівників, які прагнуть зберігати конкурентоспроможність на ринку.


Виступ Анни Самарської дозволить:

Виступ дозволить познайомитись з перевіреними практичними інструментами для вдосконалення комунікаційних стратегій і підвищення ефективності бізнесу на прикладі найбільшої мережі піцерій України.

Презентація в форматі pdf


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.