Контакт-центри: кращі практики
26 вересня 2024 рокуКиїв

Секрети розвитку та утримання персоналу від професіоналів

Вже 26 вересня відбудеться практична конференція «Контакт-центри: кращі практики», яка збере в одному понад 200 провідних професіоналів України для обміну досвідом.

Ми вважаємо, що контакт-центри мають стати тією рушійною силою, яка буде рухати економіку України вперед, а обмін досвідом професіоналів дозволить мінімізувати типові помилки і використовувати кращі практики в роботі! Саме тому ми залучили понад 40 провідних експертів-спікерів та організували 9 форматів всебічного обміну досвідом.

Одним з таких форматів буде експертна панель: «Секрети розвитку та утримання персоналу від професіоналів». Під час інтерактивної експертної панелі ми разом розглянемо найцікавіші кейси з рекрутингу, мотивації, формування кадрового резерву тощо. У якості експертів при обговоренні кожної окремої теми залучаються тільки провідні фахівці ринку з величезним професійним досвідом. Модератором всієї події вже традиційно виступить Валентина Ярош, CEO, Get-Worker.

Разом ми обговоримо наступні теми:

  • Як захистити співробітника від клієнта в умовах тотального емоційного виснаження
    Експерт: Юлія Герасимчук, керівник контакт-центру, Vodafone
  • Цінність, яку створює контакт-центр для різних підрозділів компанії
    Експерт: Ірина Дергачова, керівник департаменту дистанційного сервісу, МЛ ДІЛА
  • Вимоги до рекрутингу в умовах військового часу
    Експерт: Тетяна Слободянюк, операційний директор, начальник департаменту управління клієнтським досвідом, Добробут
  • Формування Клієнтського досвіду в контакт-центрі
    Експерт: Ніна Заболотна, Head of Global Customer Support, iDeals
  • Контакт-центр – центр експертизи та кадрового резерву в компанії
    Експерт: Оксана Павленко, керівник контакт-центру, Сімпатік Груп
  • Контакт-центр – центр створення бізнес-процесів в компанії
    Експерт: Оксана Косяк, CEO, Direct Call

Програма конференції «Контакт-центри: кращі практики»

Доєднуйтеся! Разом ми зможемо набагато більше!


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, та отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику та визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.