https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
30 вересня 2021 рокуКиїв
Програма конференції

Контакт-центри: кращі практики

Всі доповіді практичної конференції засновані на реальних кейсах провідних вітчизняних контакт-центрів і компаній, що динамічно розвиваються.
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/notepad.svg

Реєстрація учасників
Ківа-брейк

08.15-09.30
Сесія 1

Ринок контакт-центрів в Україні:
результати, тенденції, перспективи

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg
Вступне слово організаторів конференції

Короткий путівник по майбутньому заходу

09.30-09.45
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/01/slobodyanyuk1.jpg
Тетяна Слободянюк, Global Bilgi

Нова реальність. Гібридний формат контакт-центрів

9:45-10:00
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/yarosh.jpg
Валентина Ярош, коуч-консультант

Як підвищити якість обслуговування, використовуючи принцип «WIN-WIN»

10:00-10:15
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/goshovskaya.jpg
Світлана Гошовська, Академія ДТЕК

«Грати чи вчитися?» – ось у чому питання. Тренди в світі навчання

10:15-10:30

Маючи за плечима унікальну експертизу з побудови та розвитку системи навчання у великих інноваційних компаніях України, Світлана поділиться новими напрацюваннями та найцікавішими трендами в сфері навчання.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

10:30-10:45

Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

10:45-11:15

Ми зацікавлені, щоб усі учасники конференції більше спілкувалися між собою і задавали питання експертам. Дізнатися експертів з управління персоналом в контакт-центрі можна по зеленим стрічкам на беджах, з організації процесів – по синім, з технологій – по червоних.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/05/gerasimchuk.jpg
Юлія Герасимчук, Vodafone

Майстер-клас на тему: «Розвиток контакт-центру в стилі Fun Business»

11:15-12:15

Під час майстер-класу ми детально розберемо комплекс проєктів для співробітників, які розроблялися з урахуванням портрета сучасного співробітника контакт-центру та мали найбільший ефект на бізнес-показники. Учасники зможуть познайомитися з найцікавішими кейсами з адаптації, навчання, внутрішніх комунікацій та підвищення бізнес-ефективності персоналу.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/05/patsera.jpg
Костянтин Пацера, Analytical Boutique

Майстер-клас на тему: «Планування навантаження контакт-центрів за допомогою оцінки сезонності та оцінки трендів»

11:15-12:15

Майстер-клас дозволить виявити на реальних прикладах потенційні зони росту за допомогою ефективного аналізу стратегічної та операційної діяльності контакт-центру.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/target.png
Модератор: Тетяна Слободянюк, Global Bilgi

Круглий стіл для керівників: «Як залишатися ефективним в ситуації, що склалася: ділимося секретами»

11:15-12:15
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Обід

12:15-13:00
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/09/dzwinner.png
Фінал Нагороди DzWINNER

Презентації фіналістів Нагороди DzWINNER в номінації «Контакт-центр року»

13:00-14:00

Під час нашої конференції найбільш ефективними практичними інструментами поділяться 5 фіналістів в номінації «Контакт-центр року», а професіонали ринку, присутні в залі, зможуть поставити себе на місце членів журі нагороди та віддати свій голос за найбільш яскравий і корисний кейс.
Досвідом діляться: Альфа-Банк, Телеконтакт Україна, УкрСиббанк, Comfy, Vodafone

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/03/torkhov.jpg
Констянтин Торхов, Ареон Консалтинг

Майстер-клас на тему: «Маленькі секрети великих змін у сучасному контакт-центрі»

13:00-14:00

Під час майстер-класу ми детально розглянемо найцікавіші приклади підвищення ефективності контакт-центрів у сфері омніканальності, оцінки якості обслуговування, запуску інноваційних сервісів і багато іншого. Всі кейси будуть розглядатися на прикладі та за участю представників провідних компаній у своїх сегментах.

Сесія 2

Управління персоналом в контакт-центрі

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/09/zinchuk.jpg
Анна Зінчук, UpSale.Me

Підбір персоналу в мультимовному контакт-центрі: на що варто звернути увагу

14:10-14:25
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/09/shevchenko.jpg
Марина Шевченко, Сімпатік Груп

Оцінка задоволеності, як фундаментальний інструмент управління персоналом

14:25-14:40

Ми не тільки детально розглянемо ефективний процес оцінки задоволеності на реальних прикладах, а й навчимося вчасно виявляти необхідність і визначати порядок першочергових дій, працюючи з зонами зростання на підставі отриманих результатів.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/09/lifenko.jpg
Марина Ліфенко, MOYO

eСommerce-погляд на ефективне управління персоналом

14:40-14:55
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/Варламова2.jpg
Ольга Варламова, EVO

Мрії збуваються: нові можливості в роботі з персоналом

14:55-15:10

Учасники зможуть під іншим кутом поглянути на звичні для більшості контакт-центрів проблеми утримання і підготовки кваліфікованих сервісних фахівців, а також оцінити нестандартні, але успішні результати в їх вирішенні.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

15:10-15:30

Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

15:30-16:00

Зона для вільного спілкування буде розділена за тематичними напрямками. Учасники конференції можуть обговорити кейси по контакт-центрам з колегами та поспілкуватися з експертами в неформальній обстановці.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/01/kasiun2.jpg
Валентин Касюн, Нагорода DzWINNER

Майстер-клас на тему: «DzWINNER, як ефективний інструмент розвитку персоналу»

16:00-17:00

Під час майстер-класу Валентина учасники конференції зможуть зсередини поглянути на особливості та процес оцінювання Нагороди DzWINNER, а також поставити себе на місце члена журі та розібрати конкурсні роботи.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/03/yurchenko.jpg
Борис Юрченко, НАЗК

Майстер-клас на тему: «Нестандартний погляд на стандартні проблеми державних контакт-центрів»

16:00-17:00
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/computer.png

Експертна панель: «Персонал і процеси: пошук рішень актуальних проблем у контакт-центрі»

16:00-17:00
Сесія 3

Організація бізнес-процесів в контакт-центрі:
вкладення, ефективність і прибуток

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/umanets.jpg
Микола Уманець, Воля&DataGroup

Роль оптимізації процесів і пошук синергії при трансформації бізнесу

17:10-17:25

Виступ дозволить оцінити нові можливості та супутні складності у сфері обслуговування клієнтів при трансформації бізнесу на прикладі злиття великих телекомунікаційних компаній.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/churanov.jpg
Андрій Чуранов, Unisender

ТОП-5 змін в контакт-центрі при побудові якісного Customer Success

17:25-17:40

Ми детально розглянемо зміни внутрішніх процесів контакт-центру, необхідні для якісної трансформації Customer Service в Customer Success в сервісній компанії.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/seredyuk.jpg
Сергій Середюк, ПриватБанк

Крос-канальний погляд на виявлення потреб і якісне управління клієнтським досвідом

17:40-17:55

На живих прикладах ми розберемо як сьогодні не відставати від очікувань клієнтів, як якісно використовувати знання про клієнтів, щоб стати краще в їх же очах, а також – як поліпшити показники задоволеності навіть у несприятливій ринковій ситуації.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/sagirova.jpg
Марія Руденко, Raiffeisen Bank

Нові можливості при розширенні повноважень операторів

17:55-18:10
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

18:10-18:30

Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/badge.svg

Церемонія нагородження кращих доповідачів конференції та переможців Нагороди DzWINNER-2021 в номінаціях «Контакт-центр року» і «Людина року»

18:30-19:00
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Фуршет, розіграш призів.

19:00-20:00

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична
спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.