Контакт-центри: кращі практики
25 жовтня 2023 рокуКиев
conf-dzwinner.jpg

Всього кілька днів залишається до оголошення складу фіналістів нагороди DzWINNER у 2021 році… До 10 вересня стануть відомі кращі з кращих ринку контакт-центрів України в усіх 12 номінаціях, а 29 вересня представники ринку зможуть дізнатися переможців в 10 номінаціях професійного конкурсу ринку контакт-центрів.

Фінал нагороди DzWINNER являє собою не тільки яскраве розважальне шоу, але і якісний мотиваційний майданчик для компаній і окремих фахівців. При цьому використання в якості конкурсних робіт реальних дзвінків дає можливість перетворити «зал слави» нагороди DzWINNER в ефективний інструмент розвитку ринку в цілому. Але і це ще не все…

В рамках практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» вже 30 вересня відбудеться фінальна частина конкурсу в номінації «Контактний центр року». 5 фіналістів нагороди DzWINNER в найбільш значущій номінації представлять на суд учасників конференції найбільш корисні та дієві інструменти, а також поділяться найцікавішими результатами. Кожен відвідувач конференції зможе поставити себе на місце члена журі конкурсу і допомогти організаторам визначити найкращий контакт-центр країни шляхом онлайн-голосування після презентацій фіналістів.

Крім того, в рамках одного з численних майстер-класів ми покажемо зсередини роботу членів журі нагороди DzWINNER і детально розберемо з учасниками конкурсні роботи номінантів.

Оголошення результатів конкурсу та нагородження переможців в номінаціях «Контактний центр року» і «Людина року» відбудуться в ході вечірньої програми практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики».

Взяти участь у двох заходах можна на найвигідніших умовах. Попри те, що конференція і нагорода DzWINNER сильно відрізняються за форматом, вони якісно доповнюють один одного.

Умови участі в двох заходах

Умови участі в конференції

Не пропустіть можливість відвідати кращий майданчик в Україні по обміну досвідом професіоналів у сфері контакт-центрів!


Контакт-центры: лучшие практики - 2021
Контакт-центры: лучшие практики - версия 2021
Контакт-центры: детальное обсуждение
Контакт-центры: лучшие практики - версия 2021
Контакт-центры: лучшие практики - тестовая лаборатория
Контакт-центры: лучшие практики - версия 2021

30 вересня 2021 року провідні фахівці у сфері контакт-центрів і дистанційного обслуговування клієнтів зможуть зібратися в одному місці для обміну досвідом в рамках найбільш значущого професійного заходу в Україні – практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики».

Попередній рік для нас, як і для всього ринку, був пов’язаний з новими викликами та великою кількістю обмежень, але всі ми повинні розуміти, що світ вже не буде колишнім і нам потрібно адаптуватися до нових реалій і вчитися жити та працювати в умовах, що склалися.

З початку пандемії ми змогли провести два успішних заходи, які, сподіваємося, допомогли дати новий поштовх для розвитку наших учасників, дозволили дізнатися про нові ефективні інструменти та освоїти нові навички та підходи. Ситуація, що склалася наштовхнула нас на нестандартні ідеї щодо активностей і темам, які висвітлювались, а також навчила забезпечувати максимальний рівень безпеки для наших відвідувачів. У двох попередніх конференціях ми провели сумарно 7 абсолютно нових активностей і плануємо порадувати наших учасників нововведеннями й в рамках майбутньої конференції «Контакт-центри: кращі практики» 30 вересня:

Знайомство з досвідом експертів-практиків

Поява величезної кількості бізнес-каналів в YouTube (і не тільки) перетворює «стандартні» формати конференцій в пережиток минулого. Ми з самого початку зробили ставку на обмін досвідом професіоналів – тих, хто не з чуток знайомий з особливостями роботи контакт-центрів, а не «візіонерів» і публічних «експертів у всьому». У нас немає виступів про досягнення «успішного успіху», а в кожній доповіді розбираються реальні кейси та практичні інструменти. Велика частина наших спікерів мало відома широкій аудиторії та їх рідко можна побачити на публічних заходах, але зате спілкування з ними може допомогти знайти не такі популярні, але дієві рішення для наявних завдань.

Як показує досвід, деякі питання, які є «відкриттям» для представників інших галузей, багато років детально розбираються представниками сфери контакт-центрів. Наприклад, ділитися досвідом роботи з омніканальністю, Service Design, голосовими сервісами, клієнтським досвідом тощо ми стали задовго до того, як це стало загальним трендом.

Посилання на наш канал в YouTube

Ми зацікавлені, щоб ви і ваш бізнес розвивалися ефективно, тому робимо ставку на обмін досвідом професіоналів!

9 форматів активностей на будь-який смак

Перша конференція «Контакт-центри: кращі практики» у 2011 році включала 32 доповіді по 15 хвилин. Це дозволяло за короткий час розглянути велику кількість кейсів, але не давало можливість детально розібрати найцікавіші.

Майбутній захід – це 12 практичних доповідей від професіоналів ринку і 5 презентацій фіналістів Нагороди DzWINNER, розбір понад 30 реальних кейсів за один день, спеціалізований круглий стіл, тематичні майстер-класи, експертні панелі, інтерактивне голосування для визначення трендів галузі та багато іншого.

Ми постійно тестуємо нові формати активностей, щоб підвищити залученість і професійний рівень наших учасників, а також відкрити для вас нові нестандартні напрямки. До таких нестандартних активностей можна віднести: навчання по наданню першої допомоги й підвищенню фізичної продуктивності, майстер-класи з образотворчого мистецтва та імпровізації, «бізнес-вечорниці», «майстерню голосу» і багато іншого. 30 вересня ми також вже запланували кілька нестандартних, але цікавих нових активностей. Всього ж учасників конференції за один день чекають 9 різних форматів на будь-який смак.

Ми намагаємося надати максимум корисної інформації та кожен раз шукаємо нові можливості для більш продуктивного обміну досвідом!

Нагорода DzWINNER – найкраща можливість для мотивації персоналу і визнання ринку

Вже традиційно восени ринок контакт-центрів дізнається переможців і фіналістів за підсумками яскравого професійного конкурсу, відмінною рисою якого є не тільки оцінка рівня номінантів, але і їх професійне зростання. У 2014 році Нагорода DzWINNER вперше була проведена в рамках практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» і відтоді перетворилася в якісний майданчик з виявлення молодих талантів, які будуть визначати напрямки розвитку ринку вже в найближчому майбутньому. Саме тандем «DzWINNER – Контакт-центри: кращі практики» на цей момент є ключовим двигуном ринку контакт-центрів України та середовищем для підвищення професійного рівня фахівців.

Чи не стане винятком і майбутній захід. Учасники конференції зможуть не тільки дізнатися про найцікавіші напрацювання переможців DzWINNER минулих років в рамках майстер-класів, заглянути всередину процесу оцінювання, але й поставити себе на місце членів журі, віддавши свій голос у фінальній частині Нагороди за найцікавіший кейс в номінації «Контакт-центр року».

Сайт Нагороди DzWINNER

Ми прагнемо, щоб ви не тільки знали кращих представників ринку, а й могли оцінити їх практичні напрацювання!

Додаткові обмеження

Чи знаєте Ви, що коли людина навчається та освоює нові навички її мозок фізично змінюється? На такі зміни впливають не тільки отриманий контент, але і навколишнє середовище, звуки, запахи, додаткове спілкування і навіть переміщення в просторі… Ми прагнемо, щоб Ви отримали максимум користі від участі в нашій конференції, тому хочемо занурити наших учасників у відповідну професійну середу. Якісний контент, додаткове спілкування з колегами, нові емоції та знайомства – все це допоможе отримати унікальний досвід, який, на жаль, не зможе забезпечити поки жоден «онлайн».

Ми зацікавлені в якісному обміні практичним досвідом для ефективного розвитку ринку, але з максимальним рівнем безпеки для здоров’я учасників!

Професійне зростання і розвиток ринку

Попри те, що ринок контакт-центрів України демонструє стабільне зростання, досить важко постійно шукати нові цікаві кейси. Ми вибрали шлях саморозвивається, залучаючи в якості спікерів переважно учасників попередніх конференцій «Контакт-центри: кращі практики», знайомих з форматом і нашими принципами. Ми з перших днів активно сприяємо розвитку Нагороди DzWINNER, фіналісти та переможці якої дозволяють урізноманітнити контент і зробити конференцію яскравіше, а також проводимо різнопланові тематичні заходи, виявляючи нових спікерів з нестандартним підходом.

За минулі 11 років є не один десяток прикладів, коли інноваційні підходи та інструменти, вперше представлені на наших конференціях, отримували широке застосування в галузі. Сотні учасників наших заходів істотно поліпшили свої позиції в компанії, знайшли нову роботу або відкрили свій бізнес.

Фотозвіт про конференцію у 2020 році

Разом з вами ми намагаємося розвивати ринок і робити роботу контакт-центрів більш прозорою та ефективною!

Умови участі

Приєднуйтесь до найбільш значимого заходу в Україні в сфері контакт-центрів!
До зустрічі на конференції «Контакт-центри: кращі практики» і фіналі Нагороди DzWINNER 30 сентября


Контакт-центры: лучшие практики - версия 2021
Контакт-центры: лучшие практики - версия 2021
Контакт-центры: лучшие практики - версия 2021
Контакт-центры: лучшие практики - версия 2021
Контакт-центры: лучшие практики - версия 2021
Контакт-центры: лучшие практики - версия 2021

Вже не так багато часу залишилося до дати проведення найбільш значущого заходу на ринку України для професіоналів у сфері контакт-центрів і дистанційного обслуговування клієнтів, який відбудеться 30 вересня 2021 року в Києві. У період підготовки до нового заходу варто згадати, як же пройшла практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» (результати конференції) роком раніше, особливо зважаючи, що обидві ці конференції поділяють рівно 365 днів.

Ситуація з пандемією внесла значні зміни в плани на 2020 рік і в нашому випадку. Спочатку традиційна «весняна конференція» була перенесена на осінь, було суттєво обмежено кількість учасників і введені безпрецедентні заходи безпеки у зв’язку з карантином… Так нам вдалося провести якісний захід в офлайні на 150 професіоналів ринку, який було гідно оцінено нашою цільовою аудиторією.

Запорукою успіху конференцій «Контакт-центри: кращі практики» завжди були якісний контент і практична спрямованість всіх виступів, оскільки переважна більшість доповідей засновані на реальних кейсах. Ми ретельно підходимо до вибору тем і постійно займаємося пошуком нових цікавих спікерів та кейсів. У трьох з чотирьох конференцій за 2018-2019 рр. 95% учасників оцінили виступи наших спікерів на «добре» і «відмінно», а аналогічна конференція у 2019 році стала лідером, досягнувши 96%. 30 вересня ми знову оновили кращий результат – 98% учасників позитивно оцінили виступи наших спікерів.

З самого початку метою наших конференцій було надання максимальної кількості корисної інформації з мінімальним відривом від основної діяльності (за один день). Минулий захід включав стратегічну і 2 практичні сесії, 6 спеціалізованих майстер-класів, круглий стіл і фінал Нагороди DzWINNER, 12 тематичних доповідей, які висвітлили понад 30 реальних кейсів. Результати конференції демонструють, що таку концепцію підтримали 94% відвідувачів конференції та жоден учасник не відмітив, що йому не сподобався формат.

Досить показовим є також розподіл учасників за розміром контактних центрів. В Україні практично немає великих контакт-центрів, що не відправляють учасників на конференцію «Контакт-центри: кращі практики», але постійний приріст відвідувачів переважно відбувається внаслідок збільшення кількості невеликих контактних центрів (до 100 робочих місць), частка яких є найбільшою, починаючи з 2016 року. За підсумками минулого заходу вона склала 46%, а в конференціях 2019 і 2018 рр. – 36% і 46% відповідно.

Варто зазначити, що до 2019 року найстабільніший приріст демонстрували контакт-центри від 50 до 100 операторів, але їх кількість трохи зменшилася в процентному співвідношенні у 2019-2020 рр., склавши по 20% (2018 – 27% 2017 – 24%, 2016 – 22%, 2015 – 19%). Показово, що найбільш численним сегментом у 2019 році вперше стали контакт-центри від 200 до 500 робочих місць з показником у 24%, а у 2020 році вони розділили перше місце з колегами «поменше» (від 200 до 500 робочих місць – 23% і від 100 до 200 робочих місць – 23%).

З повною аналітикою щодо заходу можна ознайомитися в розділі «Результати конференції у 2020 році»


dzwinner.jpg

Ви можете нескінченно доводити, що ваша команда контакт-центру є найкращою в Україні, але тільки участь в прозорому професійному конкурсі дозволить дійсно закріпити за собою цей статус! На жаль, сьогодні існує величезна кількість конкурсів і нагород, які створені не для розвитку ринку, а для лобіювання інтересів окремих представників. Чим більш заплутаною є структура оцінювання, тим більше можливостей для маніпуляцій. Розуміючи це, у 2014 році ми запустили Нагороду DzWINNER – прозорий професійний конкурс для представників сфери контакт-центрів.

На сьогодні Нагорода DzWINNER – це не тільки можливість отримати визнання ринку, але і якісна додаткова мотивація, а також практично гарантований професійний ріст команди. Адже тільки змагаючись з кращими можна досягти реального прогресу! Саме тому нагорода сприяє успішному розвитку молодих фахівців, які будуть визначати майбутнє нашої галузі вже через кілька років.

DzWINNER-2020 в цифрах: понад 110 номінантів, 30 членів журі, сотні годин аудіо і відеозаписів, тисячі оцінок і практичних рекомендацій.

Дізнатися кращих із кращих ринку контакт-центрів України в 10 номінаціях можна вже 29 вересня на фіналі Нагороди DzWINNER, а 30 вересня в рамках конференції «Контакт-центри: кращі практики» будуть визначені переможці в найбільш значущих корпоративних номінаціях «Контактний центр року» і «Людина року». Дані фіналісти визначаються за результатами розподілу місць в найбільш конкурентних номінаціях нагороди, а претенденти на звання «Контактний центр року» також поділяться з учасниками конференції своїми напрацюваннями та реальним досвідом. Саме професіонали ринку, що знаходяться в залі конференції, зможуть фіналізувати результати шеститижневої роботи в ході нагороди DzWINNER і допоможуть вибрати шляхом голосування «Контактний центр року» в Україні.

У 2020 році в финал даної номінації вийшли: Альфа-Банк, ПриватБанк, ТЕЛЕКОНТАКТ Україна, Comfy та Vodafone.

Кращий спосіб оцінити рівень нагороди DzWINNER і отримати доступ до корисних навчальних матеріалів – відвідати «зал слави»
Детальніше про нагороду і номінації


Контакт-центры: неожиданный взгляд
Контакт-центры: лучшие практики - работа в группах
Контакт-центры: лучшие практики - тестовая лаборатория
Контакт-центры: лучшие практики - мастер-классы от экспертов
Контакт-центры: лучшие практики - обмен опытом
Контакт-центры: детальное обсуждение

Ситуація, що склалася на ринку істотно позначилася на організації процесів роботи – поняття «дистанційна робота» увійшло навіть до ужитку абсолютно не пристосованих для цього компаній. Звичайно ж, сфера контакт-центрів був готова до такого переходу значно краще за більшість представників інших галузей. Омніканальне обслуговування, віддалені оператори, Web-інтерфейс робочого місця, кращі практики, детальна аналітика тощо – все це звичні фрази практично для будь-якого успішно працює контактного центру.

При цьому, така адаптованість висуває особливі вимоги до заходів з обміну досвідом професіоналів у сфері контакт-центрів. Уже 10 років в Україні найбільш значущою подією в цій сфері є практична конференція «Контакт-центри: кращі практики», яка щорічно збирає в одному місці 250-300 провідних фахівців галузі. За цей час формат конференції перетворився зі звичного для багатьох набору «лекційних» доповідей в прикладний набір практичних активностей. Всього за один день учасники заходу встигають прослухати 16 тематичних доповідей, заснованих на розборі реальних кейсів, відвідати 3-5 інтерактивних майстер-класів від визнаних експертів ринку, обговорити актуальні питання в рамках дискусійних панелей та круглих столів, а також отримують унікальну можливість живого спілкування з колегами-професіоналами. Все це допомагає не тільки уникнути типових помилок, але й використовувати тільки найкращі перевірені практики у своїй роботі.

На жаль, такий формат конференції «Контакт-центри: кращі практики» на даному етапі практично виключає можливість його повного перенесення в онлайн. Відмова від живого спілкування значно скорочує практичну користь від участі в подібних заходах і знижує ефект від обміну досвідом, а ми зацікавлені, щоб наші учасники отримували тільки найкраще і стимулювали ефективний розвиток ринку контактних центрів.

Мы плануємо, що 30 вересня 2020 року в Києві практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» пройде в офлайні і, попри ситуацію, її учасники зможуть отримати звичний набір нових ідей, дізнатися про цікаві практичні напрацювання і розширити своє коло професійного спілкування.

Як це було в минулому році – фотозвіт про конференцію для професіоналів у 2019 році


Контакт-центры: разбор кейсов
Контакт-центры: более 250 профессионалов
Контакт-центры: лучшие практики
Контакт-центры: неожиданный взгляд
Контакт-центры: детальное обсуждение
Контакт-центры: интерактивное голосование

30 вересня 2020 року відбудеться ювілейна практична конференція «Контакт-центри: кращі практики». Перший подібний захід було організовано в кінці лютого 2010 року і відтоді двічі на рік збирає провідних фахівців ринку. Досить швидко конференція для професіоналів закріпила за собою статус найбільш значущого заходу в Україні у сфері контакт-центрів і дистанційного обслуговування клієнтів. Цьому сприяв не тільки якісний контент і практична спрямованість, але й щире прагнення сприяти розвитку ринку контактних центрів України та підвищення його конкурентоспроможності на міжнародній арені.

Крім цього, під егідою практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» у 2014 році був запущений професійний конкурс – Нагорода DzWINNER, який став не тільки яскравою подією на ринку, але й істотно вплинув на мотивацію персоналу контакт-центру різного рівня по всій країні.

На жаль, ситуація, що склалася не могла не вплинути на ринок контактних центрів і ми були змушені скасувати зустріч професіоналів 23 квітня. Але ринок змінюється і контакт-центри знаходяться в авангарді цих змін, тому конференція «Контакт-центри: кращі практики» у вересні стане, по суті, результуючим заходом, який підіб’є підсумки минулого періоду і визначить основні тренди вітчизняного ринку на найближчий рік.

Ми хотіли б позначити основні аспекти, на яких буде базуватися захід 30 вересня:

Погляд зсередини на роботу контакт-центру

Інтернет відкриває практично необмежений доступ до інформації, але це значно ускладнює відбір якісних матеріалів. Ми спочатку зробили ставку на обмін досвідом професіоналів – тих, хто не з чуток знайомий з особливостями роботи контакт-центрів, а не публічних «експертів у всьому». У нас немає виступів про досягнення «успішного успіху», а в кожній доповіді розбираються реальні кейси та практичні інструменти. Велика частина наших спікерів мало відома широкій аудиторії і їх рідко можна побачити на публічних заходах, але зате спілкування з ними може допомогти знайти не такі популярні, але дієві рішення для наявних завдань.

Ми зацікавлені, щоб ви та ваш бізнес розвивалися ефективно, тому робимо ставку на обмін досвідом професіоналів!

Офлайн для тих, хто постійно в онлайні

Ринок контакт-центрів, як ніякий інший, був готовий для переходу на віддалену роботу, але навіть для його представників цей процес не пройшов гладко, з огляду на специфіку бізнесу. За цей період накопичилася велика кількість як позитивних, так і не дуже кейсів, якими ми поділимося в рамках конференції. Особливість формату заходу ускладнює перехід в онлайн, але ми постараємося забезпечити максимально можливий рівень безпеки та будемо виконувати всі вимоги МОЗ України. На жаль, у зв’язку з цим, ми будемо змушені значно скоротити кількість учасників, але ми ніколи не ставили за мету – заробити на конференції, а завжди проводили її для розвитку ринку. Попри ситуацію, практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» знову спробує здивувати учасників цікавими активностями та якісним контентом.

Ми зацікавлені в якісному обміні практичним досвідом для ефективного розвитку ринку, але з максимальним рівнем безпеки для здоров’я учасників!

Познайомтесь з досвідом кращих в рамках Нагороди DzWINNER

Вже традиційно восени ринок контакт-центрів дізнається переможців і фіналістів за підсумками 6-ти тижневого професійного конкурсу, відмінною рисою якого є не тільки оцінка рівня номінантів, але і їх професійне зростання. Цього року фінал нагороди DzWINNER в десяти номінаціях відбудеться 29 вересня, а вже 30 вересня 5 контакт-центрів, які показали найкращі результати за підсумками року, зійдуться в очному протистоянні й представлять на суд учасників конференції «Контакт-центри: кращі практики» свої практичні підходи й цікаві напрацювання. Саме в цей день буде визначено переможців у двох найбільш значущих номінаціях нагороди DzWINNER – «Контактний центр року» і «Людина року».

Ми прагнемо, щоб ви не тільки знали кращих представників ринку, а й могли оцінити їх практичні напрацювання!

Обмін досвідом на будь-який смак

Перша конференція« Контакт-центри: кращі практики» включала 32 доповіді по 15 хвилин. Це дозволяло за короткий час розглянути велику кількість кейсів, але не давало можливість детально розібрати найбільш цікаві.

Майбутній захід  це 12 практичних доповідей від професіоналів ринку і 5 презентацій фіналістів нагороди DzWINNER, розбір понад 30 реальних кейсів за один день, тематичний круглий стіл і 6 інтерактивних майстер-класів від кращих доповідачів попередніх конференцій і визнаних експертів ринку. Тільки за 2020 рік ми протестували 6 нових форматів активностей і крім якісного профільного контенту провели навчання по наданню першої допомоги й підвищенню фізичної продуктивності, майстер-клас з образотворчого мистецтва, «бізнес-вечорниці», «майстерню голосу» і багато іншого. 30 вересня ми також вже запланували кілька нестандартних, але цікавих нових активностей.

Результати конференції в 2019 році

Ми намагаємося надати максимум корисної інформації та кожен раз шукаємо нові можливості для більш продуктивного обміну досвідом!

Професійне зростання і розвиток ринку

Попри те, що ринок контакт-центрів України демонструє стабільне зростання, досить важко постійно шукати нові цікаві кейси. Ми вибрали шлях саморозвитку, залучаючи як спікерів переважно учасників попередніх конференцій «Контакт-центри: кращі практики» і «Кращі практики обслуговування клієнтів», знайомих з форматом і нашими принципами. Ми з перших днів активно сприяємо розвитку нагороди DzWINNER, фіналісти та переможці якої дозволяють урізноманітнити контент і зробити конференцію яскравіше, а також проводимо різнопланові тематичні заходи, виявляючи нових спікерів з нестандартним підходом.

За минулі 10 років є не один десяток прикладів, коли інноваційні підходи та інструменти, вперше представлені на наших конференціях, отримували широке застосування в галузі. Сотні учасників наших заходів істотно поліпшили свої позиції в компанії, знайшли нову роботу або відкрили свій бізнес.

Фотозвіт про конференцію ВАКЦ у 2019 році

Разом з вами ми намагаємося розвивати ринок і робити роботу контакт-центрів більш прозорою та ефективною!

Умови участі

Приєднуйтесь до найбільш значущого заходу в Україні в сфері контакт-центрів!

До зустрічі на конференції «Контакт-центри: кращі практики»!


event2019-2.jpg

Предстоящая конференция ВАКЦ станет уже 17-м большим мероприятием Ассоциации, но несмотря на «почтенный возраст» и устойчивое закрепление статуса наиболее значимого события в Украине в сфере контакт-центров и дистанционного обслуживания клиентов, практическая конференция «Контакт-центры: лучшие практики» продолжает развиваться и открывать для рынка новые возможности.

Сегодня мы обсудим ключевые особенности предстоящего мероприятия и не только те, которые уже стали «визитной карточкой» конференций ВАКЦ, но и новые активности.

Как избежать типовых ошибок в работе

Изначально при формировании программы конференции ставка была сделана на качественный контент и освещение реальных кейсов. В рамках мероприятий ВАКЦ опытом делятся не только признанные лидеры в своих отраслях, но и динамично развивающиеся компании. В ходе каждого обмена опытом мы делаем акцент на том, что нет идеальных компаний, но используя лучшие практики коллег по рынку, каждый участник может добиться значительно больших результатов, чем только на своих ошибках, рискуя лояльностью своих клиентов.

Кросс-отраслевая направленность конференций ВАКЦ нередко позволяет по-новому взглянуть на извечные проблемы и помогает найти самые неожиданные, но эффективные решения.

Форматы обмена опытом на любой вкус

Мы стараемся предоставить максимум полезной информации и каждый раз ищем новые возможности для более продуктивного обмена опытом. Всего за один день участники конференции смогут прослушать 16+ практических докладов, разобрать более 30 реальных кейсов, посетить 4 мастер-класса от признанных экспертов рынка и победителей Награды DzWINNER, обсудить актуальные вопросы в ходе тематического круглого стола, оценить новые решения и подходы в рамках тестовой лаборатории и получить множество новых бизнес-связей с ведущими представителями рынка.

Профессиональный рост и развитие

Мы действительно считаем, что конференции ВАКЦ – это отличная возможность избежать типовых ошибок и использовать только лучшие практики в своей работе. За прошедшие 8 лет есть десятки примеров, когда инновационные подходы и инструменты, впервые представленные на конференциях ВАКЦ, получали широкое применение в отрасли. Сотни участников мероприятий Ассоциации существенно улучшили свои позиции в компании, нашли новую работу или открыли свой бизнес.

Вместе с вами мы стараемся развивать рынок и сделать работу контакт-центров более прозрачной и эффективной!

Результаты конференции в 2018 году…

Контакт-центр – больше, чем только работа

Сегодня взаимоотношения между представителями рынка не ограничиваются лишь профессиональным общением. Контакт-центры принимают активное участие в социальной жизни страны, являются постоянными участниками спортивных мероприятий, а роль «выпускников» нашей отрасли в обучении и развитии отечественного бизнеса уже давно тяжело переоценить.

В ходе предстоящей конференции ВАКЦ мы также решили пойти дальше профессиональной сферы и познакомить участников мероприятия с другой стороной жизни наиболее ярких представителей отрасли. Уверены, что это будет необычно и увлекательно для многих посетителей конференции.

Фотоотчет о конференции «Контакт-центры: лучшие практики» в 2018 году

Уникальная аналитика, которую формируете вы

Только в 2019 году ВАКЦ планирует запустить 3 новых исследования рынка, которые помогут сделать нашу отрасль более прозрачной и понятной, но информации много не бывает. Все участники конференции получают пульты интерактивного голосования, которые позволят продемонстрировать актуальную аналитику в режиме реального времени.

Став участником, вы не только поможете в формировании уникальной аналитики рынка, но и первыми узнаете о наиболее актуальных тенденциях рынка или сможете качественно подтвердить интересующие гипотезы.

Кроме того, мы просим всех посетителей конференции заполнить анкеты участников, которые не только помогают сделать наши мероприятия лучше, но и дают возможность определить наиболее актуальные темы и направления для дальнейших активностей. Т.е., посетив конференцию в апреле, вы узнаете о том, что интересует ваших коллег по рынку и сможете обсудить это с 250 ведущими профессионалами отрасли.

Условия участия


Контакт-центры: лучшие практики - общение с коллегами и экспертами
Контакт-центры: лучшие практики - анализ рынка
Контакт-центры: лучшие практики - только реальные кейсы
Контакт-центры: лучшие практики - уникальная аналитика от первых лиц
Контакт-центры: лучшие практики - живое общение
Контакт-центры: лучшие практики - кейсы от лидеров рынка

Предстоящая конференция ВАКЦ станет уже 17-м большим мероприятием Ассоциации, но несмотря на «почтенный возраст» и устойчивое закрепление статуса наиболее значимого события в Украине в сфере контакт-центров и дистанционного обслуживания клиентов, практическая конференция «Контакт-центры: лучшие практики» продолжает развиваться и открывать для рынка новые возможности.

Сегодня мы обсудим ключевые особенности предстоящего мероприятия и не только те, которые уже стали «визитной карточкой» конференций ВАКЦ, но и новые активности.

Как избежать типовых ошибок в работе

Изначально при формировании программы конференции ставка была сделана на качественный контент и освещение реальных кейсов. В рамках мероприятий ВАКЦ опытом делятся не только признанные лидеры в своих отраслях, но и динамично развивающиеся компании. В ходе каждого обмена опытом мы делаем акцент на том, что нет идеальных компаний, но используя лучшие практики коллег по рынку, каждый участник может добиться значительно больших результатов, чем только на своих ошибках, рискуя лояльностью своих клиентов.

Кросс-отраслевая направленность конференций ВАКЦ нередко позволяет по-новому взглянуть на извечные проблемы и помогает найти самые неожиданные, но эффективные решения.

Форматы обмена опытом на любой вкус

Мы стараемся предоставить максимум полезной информации и каждый раз ищем новые возможности для более продуктивного обмена опытом. Всего за один день участники конференции смогут прослушать 16+ практических докладов, разобрать более 30 реальных кейсов, посетить 4 мастер-класса от признанных экспертов рынка и победителей Награды DzWINNER, обсудить актуальные вопросы в ходе тематического круглого стола, оценить новые решения и подходы в рамках тестовой лаборатории и получить множество новых бизнес-связей с ведущими представителями рынка.

Профессиональный рост и развитие

Мы действительно считаем, что конференции ВАКЦ – это отличная возможность избежать типовых ошибок и использовать только лучшие практики в своей работе. За прошедшие 8 лет есть десятки примеров, когда инновационные подходы и инструменты, впервые представленные на конференциях ВАКЦ, получали широкое применение в отрасли. Сотни участников мероприятий Ассоциации существенно улучшили свои позиции в компании, нашли новую работу или открыли свой бизнес.

Вместе с вами мы стараемся развивать рынок и сделать работу контакт-центров более прозрачной и эффективной!

Результаты конференции в 2018 году…

Контакт-центр – больше, чем только работа

Сегодня взаимоотношения между представителями рынка не ограничиваются лишь профессиональным общением. Контакт-центры принимают активное участие в социальной жизни страны, являются постоянными участниками спортивных мероприятий, а роль «выпускников» нашей отрасли в обучении и развитии отечественного бизнеса уже давно тяжело переоценить.

В ходе предстоящей конференции ВАКЦ мы также решили пойти дальше профессиональной сферы и познакомить участников мероприятия с другой стороной жизни наиболее ярких представителей отрасли. Уверены, что это будет необычно и увлекательно для многих посетителей конференции.

Фотоотчет о конференции «Контакт-центры: лучшие практики» в 2018 году

Уникальная аналитика, которую формируете вы

Только в 2019 году ВАКЦ планирует запустить 3 новых исследования рынка, которые помогут сделать нашу отрасль более прозрачной и понятной, но информации много не бывает. Все участники конференции получают пульты интерактивного голосования, которые позволят продемонстрировать актуальную аналитику в режиме реального времени.

Став участником, вы не только поможете в формировании уникальной аналитики рынка, но и первыми узнаете о наиболее актуальных тенденциях рынка или сможете качественно подтвердить интересующие гипотезы.

Кроме того, мы просим всех посетителей конференции заполнить анкеты участников, которые не только помогают сделать наши мероприятия лучше, но и дают возможность определить наиболее актуальные темы и направления для дальнейших активностей. Т.е., посетив конференцию в апреле, вы узнаете о том, что интересует ваших коллег по рынку и сможете обсудить это с 250 ведущими профессионалами отрасли.

Условия участия


case-call-centers.jpg

22 марта 2018 года в Киеве состоялась практическая конференция «Контакт-центры: лучшие практики», которая восьмой год подряд проводится Всеукраинской Ассоциацией Контактных Центров (ВАКЦ). Мероприятие ВАКЦ собрало в одном месте 230 профессионалов в сфере контактных центров и дистанционного обслуживания клиентов практически со всех регионов Украины, а также Республики Беларусь, Чехии и Польши.

Традиционно конференция ВАКЦ собирает ведущих специалистов отрасли, заинтересованных в эффективном развитии своих контакт-центров, а участники стабильно посещают последующие мероприятия Ассоциации и рекомендуют их своим коллегам. Так 79% участников мероприятия возглавляли контакт-центры или ключевые подразделения в них. 36% участников впервые посетили конференцию, а основанием для этого стали рекомендации коллег и знакомых.

75% посетителей представляют корпоративные контактные центры, а 20% задействованы в сфере аутсорсинга. 38% посетителей мероприятия ВАКЦ работают в контакт-центрах на 200 и более операторов, а 39% представляют контактные центры от 30 до 200 рабочих мест.

В Украине практически нет крупных контакт-центров, которые не отправляют участников на конференции ВАКЦ, но постоянный прирост посетителей преимущественно происходит за счет увеличения количества небольших контактных центров (до 100 рабочих мест), доля которых является наиболее крупной, начиная с 2016 года.

Тематика конференции охватила наиболее актуальные темы, затрагивающие ключевые аспекты деятельности любого успешного контакт-центра, независимо от размера и специфики деятельности. Всего за один день участники мероприятия смогли прослушать 16 тематических докладов, осветивших более 30 реальных кейсов. В итоге, 97% посетителей отметили в своих анкетах, что им понравился формат конференции, а 95% оценили выступление докладчиков на «хорошо» и «отлично».

Подробнее о результатах конференции в 2018 году…


event2018-4.jpg

На сегодняшний день не так много отраслей, в которых фраза «персонал – ключевой актив компании» имеет такое же значение, как и в сфере контакт-центров. Представители контактных центров всегда одними из первых внедряют инновации в работе с персоналом. В их арсенале множество эффективных инструментов по подбору и удержанию сотрудников, уникальные методики материальной и нематериальной мотивации и большой опыт в построении прикладных систем обучения.

22 марта 2018 года в рамках практической конференции «Контакт-центры: лучшие практики» участники не только смогут обсудить наиболее актуальные темы по управлению персоналом в контакт-центре с признанными экспертами рынка, но и сами определить перечень обсуждаемых вопросов. При этом, автор лучшего вопроса по мнению наших экспертов и представителей рынка получит право на бесплатное посещение весенней конференции ВАКЦ.

Мастер-класс по управлению персоналом в контакт-центре проведут:

Виктория Рассохина, руководитель управления поддержки пользователей компании М.С.Л.

Виктория на данный момент является единственным спикером, дважды становившимся победителем в номинации «Лучший докладчик» в рамках практической конференции «Лучшие практики обслуживания клиентов» (2016 и 2017 гг.).

Запись выступления на тему «Новые возможности для бизнеса: как выиграть сервисную войну с «Терминаторами»?»

Елена Чурсина, руководитель львовской площадки контактного центра, Vodafone Украина

Подопечные и коллеги Елены 9 раз становились победителями и 18 выходили в финал в персональных и корпоративных номинациях Награды DzWINNER.

Видео, позволяющее взглянуть изнутри на корпоративную культуру контакт-центра Vodafone Украина, доступно на канале ВАКЦ в YouTube.

Чтобы определить наиболее актуальные вопросы для обсуждения в ходе мастер-класса и получить право на бесплатное участие в практической конференции «Контакт-центры: лучшие практики» присоединяйтесь к голосованию! На странице ВАКЦ в facebook выберите наиболее интересную для вас тематику (блоки вопросов) и задайте актуальный тематический вопрос.

15 марта 2018 года 5 вопросов, набравших наибольшее количество голосов, будет передано нашим экспертам. Именно Виктория и Елена определят среди «финалистов» победителя и обладателя сертификата на бесплатное участие в конференции ВАКЦ 22 марта.

Тематические блоки для голосования:

  • Набор и развитие персонала от «чайника до эксперта»:
    – Как найти сотрудника «нового поколения»? Использование комплексного подхода: смотрим с разных сторон.
    – Что дают тренинги и мастер-классы на первых этапах работы? Как определить потребности персонала?
    – В чем важность программы развивающих мероприятий?
    – Почему важна поддержка руководителей, посттренинговая поддержка?
    – Как руководитель контакт-центра влияет на выгорание персонала?
    – Нужен ли организации кадровый резерв и как понять, что у вас «кадровый голод»?
  • Коммуникации как «кровеносная система» контакт-центра:
    – Что дает отказ от пирамиды управления или «открытые двери» для каждого сотрудника?
    – Как влияют встречи с сотрудниками на понимание стратегии и глобальных изменений в организации?
    – Неформальные встречи и их влияние на атмосферу в коллективе. А также, как найти время на творческие решение?
    – «Делегирование наше всё»! Положительно ли это влияет на сотрудников?
  • Уровень контроля и творчество:
    – Больше свободы – больше идей.
    – Золотая середина контроля.
    – Методы взращивания проактивных сотрудников.
    – Роль SCRUM-собраний для оптимизации процессов.
  • Методы мотивации как рычаг влияния на эффективность и удержание персонала:
    – Мы получаем то, что положительно и продолжительно поощряем.
    – «Рейтингование» сотрудников как метод повышения бизнес-результатов.
    – «Вовлеченность» и eNPS – что между ними общего?
    – Положительный эффект мотивации на удержание персонала и сокращение текучести кадров.
    – Как сплотить коллектив без дополнительных ресурсов?
    – Влияние социальной ответственности на корпоративную культуру и «командообразование» сотрудников.

Присоединяйтесь к голосованию, так как именно от вашего ответа может зависеть выбор тематики и наиболее интересных вопросов для обсуждения.