Контакт-центри: кращі практики
25 жовтня 2023 рокуКиїв

Хмарні сервіси — заХмарні перспективи для бізнесу

cloud-2023.jpg

Продовжуючи підготовку до практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики», ми шукаємо нові цікаві формати обміну досвідом та корисні нестандартні теми для обговорення. Так 12 вересня 2023 року відбудеться практикум «ЗаХмарні перспективи: досвід використання хмарних сервісів», який дозволить обговорити складні ІТ-шні питання зрозумілою для бізнесу мовою.

Практикум допоможе не тільки познайомитись з реальним досвідом використання хмарних сервісів, оцінити переваги та ризики, а й дасть відповіді складні питання:

  • Які нові можливості хмарні сервіси дають бізнесу і які переваги щодо контакт-центру, CRM, Helpdesk тощо?
  • Чим Oracle Cloud Infrastructure (OCI) відрізняється від звичайної «хмари»?
  • SaaS, PaaS, IaaS – в чому різниця і які особливості використання?
  • «Ми придбали генератор, але його замало» – чи допоможе хмара?
  • Типові помилки і складності при переході на хмару тощо.

Навіть якщо ви вважаєте, що наразі тема не має прямого відношення, ми вимушені вас засмутити – це неминуче майбутнє для всіх. Тому ми і збираємось, щоб зрозумілою мовою у неформальному спілкуванні обмінятися досвідом і оцінити можливості.

Приєднуйтеся, буде корисно!

Практикум відбудеться 12.09.2023 в Києві. Участь безкоштовна, але кількість місць дуже обмежена!

Форма реєстрації та програма

Подія відбудеться при підтримці Oracle та компанії Ареон Консалтинг.

Нагадуємо, що участь у конференції «Контакт-центри: кращі практики» за один день дозволить прослухати 12 практичних доповідей, відвідати 4 майстер-класи, тематичні круглий стіл, експертну панель та СХ-воркшоп, а також у якості члена журі допомогти визначити переможця нагороди DzWINNER у найбільш відповідальній номінації – «Контактний центр року».


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, та отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику та визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.