Контакт-центри: кращі практики
25 жовтня 2023 рокуКиев

«Конференція + DzWINNER» — разом вигідніше

conf-dzwinner.jpg

Всього кілька днів залишається до оголошення складу фіналістів нагороди DzWINNER у 2021 році… До 10 вересня стануть відомі кращі з кращих ринку контакт-центрів України в усіх 12 номінаціях, а 29 вересня представники ринку зможуть дізнатися переможців в 10 номінаціях професійного конкурсу ринку контакт-центрів.

Фінал нагороди DzWINNER являє собою не тільки яскраве розважальне шоу, але і якісний мотиваційний майданчик для компаній і окремих фахівців. При цьому використання в якості конкурсних робіт реальних дзвінків дає можливість перетворити «зал слави» нагороди DzWINNER в ефективний інструмент розвитку ринку в цілому. Але і це ще не все…

В рамках практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» вже 30 вересня відбудеться фінальна частина конкурсу в номінації «Контактний центр року». 5 фіналістів нагороди DzWINNER в найбільш значущій номінації представлять на суд учасників конференції найбільш корисні та дієві інструменти, а також поділяться найцікавішими результатами. Кожен відвідувач конференції зможе поставити себе на місце члена журі конкурсу і допомогти організаторам визначити найкращий контакт-центр країни шляхом онлайн-голосування після презентацій фіналістів.

Крім того, в рамках одного з численних майстер-класів ми покажемо зсередини роботу членів журі нагороди DzWINNER і детально розберемо з учасниками конкурсні роботи номінантів.

Оголошення результатів конкурсу та нагородження переможців в номінаціях «Контактний центр року» і «Людина року» відбудуться в ході вечірньої програми практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики».

Взяти участь у двох заходах можна на найвигідніших умовах. Попри те, що конференція і нагорода DzWINNER сильно відрізняються за форматом, вони якісно доповнюють один одного.

Умови участі в двох заходах

Умови участі в конференції

Не пропустіть можливість відвідати кращий майданчик в Україні по обміну досвідом професіоналів у сфері контакт-центрів!


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, та отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику та визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.