Контакт-центри: кращі практики
25 жовтня 2023 рокуКиев

Закінчення реєстрації на конференцію 30 вересня

close-2021.jpg

Попри те, що до найбільш значущого заходу у сфері контакт-центрів України – конференції «Контакт-центри: кращі практики» залишається ще тиждень, ми змушені призупинити реєстрацію. Нагадаємо, що практична конференція відбудеться вже 30 вересня 2021 року, але ми досягли граничних значень по учасниках (у зв’язку з обмеженнями) значно раніше наміченого терміну. Бажання ділитися досвідом особливо показово, оскільки в період пандемії раніше за останній тиждень перед заходом здійснювалося до 30% всіх реєстрацій.

Формат конференції не передбачає онлайн-трансляцій, адже всього за один день учасники заходу зможуть відвідати 12 практичних доповідей, 6 майстер-класів, круглий стіл та експертну панель, а також поставити себе на місце членів журі професійного конкурсу Нагорода DzWINNER і допомогти визначити переможця в найбільш значущій номінації – «Контактний центр року».

Програма конференції

На жаль, поки не один «онлайн» не дозволяє отримати максимальний ефект від заходу в такій ситуації, але ми дуже зацікавлені, щоб наші учасники перебували у максимальній безпеці!

Як і раніше, на вході в конференц-хол буде організований температурний скринінг. При реєстрації учасникам будуть пропонуватися кілька варіантів захисних масок в індивідуальній упаковці, а також одноразові маски в громадських місцях.

Останні дослідження показують, що інтенсивний повітрообмін – це найкраща профілактика захворювання, поряд з вакцинацією, тому особлива увага буде приділена цьому питанню. Для самих обережних ми передбачили окремі зали, де буде вестися паралельна трансляція всіх доповідей. Доступ до вже звичної для всіх учасників наших конференцій процедури голосування буде здійснюватися і в цих приміщеннях.

Крім того, всі представники організаційного комітету конференції та конференц-холу пройшли обов’язкову вакцинацію від COVID-19.

Ми зацікавлені, щоб усі учасники були здорові та змогли оперативно приступити до реалізації нових ідей у своїх контактних центрах після конференції «Контакт-центри: кращі практики». Бережіть себе і своїх близьких!


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, та отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику та визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.