Ми впевнені, що конференція надасть якісний поштовх розвитку компанії у галузі дистанційного обслуговування клієнтів, тому будемо намагатись з максимальною користю для вас використовувати кожну хвилину події.
Формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки допоможе розібратися у складних поняттях, а й познайомить з підходами провідних компаній та дієвими інструментами. Будемо говорити про те, які нестандартні задачі може виконувати контакт-центр, чому це цікаво бізнесу та чи є якісь нюанси і обмеження.
Досвідом діляться: COMFY, Київстар, EVA.UA.
Ми спробуємо проаналізувати ті аспекти, які допомогли сміливцям досягти успіху – 5 крутих кейсів від учасників гонки DZWINNER-2024: реальні історії сміливих команд, які гідні того, щоб ви про них почули.
Під час інтерактивної експертної панелі ми разом розглянемо найцікавіші кейси з рекрутингу, мотивації та формування кадрового резерву тощо. У якості експертів при обговоренні кожної окремої теми залучаються тільки провідні фахівці ринку з величезним професійним досвідом.
Досвідом діляться: Vodafone, iDeals, Direct Call, Добробут, Медична лабораторія ДІЛА та Сімпатік Груп.
Під час нашої конференції найбільш ефективними практичними інструментами – своїм Х-фактором поділяться фіналісти в номінації «Контактний центр року», а професіонали ринку, присутні в залі, зможуть поставити себе на місце членів журі нагороди та віддати свій голос за найбільш яскравий і корисний кейс.
Досвідом діляться: Нова Пошта, Райффайзен Банк, COMFY, Sense Bank, RIA.com
Під час майстер-класу ми детально розглянемо найцікавіші приклади підвищення ефективності контакт-центрів у сфері омніканальності, оцінки якості обслуговування, запуску інноваційних сервісів і багато іншого. Всі кейси будуть розглядатися на прикладі провідних компаній у своїх сегментах.
Виступ дозволить не тільки в черговий раз відповісти на питання: «що важливіше «люди чи процеси?», а й оцінити на практиці, як «люди з контактного центру» змінюють бізнес на прикладі такої «важкої на підйом» системи як банк.
Майстер-клас дозволить не тільки детально розібрати актуальну проблему будь-якої сервісної компанії в Україні останніх років, а й знайти дієві підходи та інструменти її вирішення, які балансують на перетинанні психології, маркетингу та клієнтського сервісу.
Майстер-клас дозволить оцінити можливості та реальну користь від аналізу розмов, віднайти нові шляхи покращення бізнес-показників за участі контакт-центру, отримати розуміння того, як насправді працюють платформи мовленнєвої аналітики на показових прикладах.
Майстер-клас дозволить розібрати на прикладі великого райдхейлінгу кейс на тему пошуку балансу між потребами користувача вирішувати питання швидко та потребами бізнесу розвивати сервіс.
Виступ дозволить познайомитись з перевіреними практичними інструментами для вдосконалення комунікаційних стратегій і підвищення ефективності бізнесу на прикладі найбільшої мережі піцерій України.
Виступ повідає про виживання контакт-центрів в найтемніших куточках (сферах) бізнесу. Вберегти ліквідність бізнесу в момент кризового падіння IT-інфраструктури, врятувати новонароджений бізнес від фатальних рішень та навіть змінити закони – все це під силу контакт-центру з прозорими бізнес-процесами та гнучкістю управління.
Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.