Підтримка ефективної роботи персоналу контакт-центру
Чи бажаєте Ви долучитися до обговорення, як забезпечити ефективність роботи працівників контакт-центрів в умовах, коли неможливо планувати навіть на найближчу перспективу?
Коли об’єднуються професіонали зі всіх регіонів України ми можемо більш детально розібрати існуючі проблеми і знайти найкращі рішення. Так 25 жовтня під час практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» відбудеться круглий стіл на тему: «Підтримання ефективної роботи персоналу: дієві інструменти та цікаві кейси».
Від фінансів до мобільного звʼязку, від Львова до Дніпра, незалежно від розміру контакт-центру є виклики, які ми разом маємо подолати задля ефективного розвитку ринку контактних центрів в Україні… Нам цікава кожна думка і корисний досвід, а модераторами події стануть досвідчені експерти:
- Олена Чурсіна, керівник Львівського контактного центру Vodafone
- Крістіна Фоміна, керівник контакт-центру «Банк Кредит Дніпро»
Під час круглого столу ми:
- Обговоримо, як змінилися і чи потребують корегування показники ефективності – КРІʼs (для керівників контакт-центру, супервайзерів та операторів)
- Розглянемо інструменти підвищення ефективності та обміняємось досвідом щодо успішних кейсів
- Оцінимо можливі помилки та потенційні ризики, які можуть негативно вплинути на ефективність роботи контактного центру
Цей круглий стіл буде корисним для керівників, які хочуть підвищити ефективність контактного центру, знайти ідеї для подальшого розвитку, обмінятись досвідом на прикладі практичних кейсів учасників.
Програма конференції «Контакт-центри: кращі практики»
Ми вважаємо, що контакт-центри мають стати тією рушійною силою, яка буде рухати економіку України вперед, а обмін досвідом професіоналів дозволить мінімізувати типові помилки і використовувати кращі практики в роботі! Саме тому ми залучили понад 40 провідних експертів-спікерів та організували 9 форматів всебічного обміну досвідом.