Контакт-центри: кращі практики
25 жовтня 2023 рокуКиїв

FCR: навіщо він потрібен і яка його цінність?

-воркшоп-fb.jpg

Чи готові ви до живої дискусії щодо Customer eXperience та оцінки ролі показників у підвищенні клієнтоорієнтовності?

Так вже 25 жовтня під час практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» відбудеться CX-воркшоп «FCR: навіщо він потрібен і яка його цінність?»

CX-воркшоп – це новий формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки допоможе розібратися у складних поняттях, а й познайомить з підходами провідних компаній та дієвими інструментами!

Для покращення Customer eXperience можна використовувати безліч показників, але розпочати хотілося б саме з одного з найважливіших й найсуперечливіших показників ефективної роботи контакт-центру – FCR (First Call Resolution)… Звісно, що ми будемо оцінювати кращі практики контакт-центрів і реальний досвід провідних фахівців України.

Професійний погляд та якісний обмін практичним досвідом забезпечать:

Модератор: Наталя Назарчук, операційний директор, EVA.ua

Запрошені експерти:

  • Катерина Овсєєнко, керівник з клієнтського сервісу, YASNO
  • Микола Уманець, Live operations manager, Glovo Ukraine
  • Коcтянтин Торхов, директор з розвитку, Ареон Консалтинг

Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» – це понад 40 провідних експертів-спікерів, 9 форматів обміну досвідом, майже 12 годин «повного занурення», тільки «живі» кейси.
Подія відбудеться 25 жовтня 2023 року і збере понад 200 професіоналів галузі в одному місці.

Програма конференції «Контакт-центри: кращі практики»

Підтримання економічної безпеки України не тільки забезпечить економічний розвиток нашої країни у майбутньому, але й наразі дозволяє допомагати закривати точкові потреби наших захисників на фронті. Ми завжди вважали, що контакт-центри мають стати тією рушійною силою, яка буде рухати економіку України вперед, а обмін досвідом професіоналів дозволить мінімізувати типові помилки і використовувати кращі практики в роботі!

Доєднуйтеся! Разом ми зможемо набагато більше!


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, та отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику та визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.