Контакт-центри: кращі практики
25 жовтня 2023 рокуКиїв

Мотивація нового часу: вибір контакт-центрів

ep-conf.jpg

Вже 25 жовтня відбудеться практична конференція «Контакт-центри: кращі практики», яка збере в одному майже 250 провідних професіоналів України для обміну досвідом.

Ми вважаємо, що контакт-центри мають стати тією рушійною силою, яка буде рухати економіку України вперед, а обмін досвідом професіоналів дозволить мінімізувати типові помилки і використовувати кращі практики в роботі! Саме тому ми залучили понад 40 провідних експертів-спікерів та організували 9 форматів всебічного обміну досвідом.

Одним з таких форматів буде експертна панель: «Мотивація нового часу: вибір контакт-центрів», під час якої ми разом визначимо найнагальніші проблеми у роботі з персоналом і знайдемо найефективніші варіанти вирішення. У якості експертів при обговоренні кожної окремої теми залучаються тільки провідні фахівці ринку. Модератором всієї події вже традиційно виступить Валентина Ярош.

Разом ми обговоримо наступні теми:

  • Утримання персоналу в період невизначеності
    Експерт: Крістіна Фоміна, Банк Кредит Дніпро
  • Як підтримувати персонал в складний період
    Експерт: Оксана Павленко, Сімпатік Груп
  • Впровадження змін в компанії – занадто чи недостатньо
    Експерт: Наталя Назарчук, EVA.ua
  • Радості життя в умовах війни і мотивація – який зв’язок
    Експерт: Ірина Дергачова, ДІЛА
  • Стимулювання чи мотивація, яка між ними різниця – що і коли обирати
    Експерт: Олена Назаревич, Sense Bank
  • Травма-інформуючий підхід в управлінні персоналу
    Експерт: Олена Чурсина, Vodafone

Програма конференції «Контакт-центри: кращі практики»

Доєднуйтеся! Разом ми зможемо набагато більше!


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, та отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику та визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.