https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2015/12/vakc-conforence-white-01.svg
23 октября 2025 годаКиев

Контакт-центры: лучшие практики

Все доклады практической конференции основаны на реальных кейсах ведущих отечественных контакт-центров и динамично развивающихся компаний.
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/notepad.svg

Регистрация участников
Кофе-брейк

08.15-09.30
Сессия 1

Рынок контакт-центров в Украине:
результаты, тенденции, перспективы

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg
Вступне слово організаторів конференції

Короткий путівник по майбутньому заходу

09:30-09:45

Ми впевнені, що конференція надасть якісний поштовх розвитку компанії у галузі дистанційного обслуговування клієнтів, тому будемо намагатись з максимальною користю для вас використовувати кожну хвилину події.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/Yefymova.jpg
Ірина Єфімова, 4Service Ukraine

AI і люди: як технології змінюють ринок контакт-центрів

09:45-10:00

Разом ми розглянемо наступні актуальні питання:
— Чи зменшує ШІ потребу в персоналі, а чи створює нові завдання?
— Які навички стають найбільш затребуваними?
— Регіональні відмінності (Україна, Румунія, Казахстан)?

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/conference-female.jpg

Тематика доповіді уточнюється

10:00-10:15
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/valikus.jpg
Валентин Касюн, Нагорода DZWINNER

Як змінюються вимоги до навичок персоналу і що нас чекає найближчим часом

10:15-10:30
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/yaroshinsky.jpg
Валентин Ярошинський, NovaIT

Неминучі зміни: коли технології виступають основою розвитку

10:30-10:45

Виступ дозволить розглянути, як технологічні інновації трансформують підходи до обслуговування клієнтів і відкривають нові можливості для розвитку бізнесу.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

10:45-11:00

Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

11:00-11:30

Ми зацікавлені, щоб усі учасники конференції більше спілкувалися між собою і задавали питання експертам. Дізнатися експертів з управління персоналом в контакт-центрі можна по зеленим стрічкам на беджах, з організації процесів — по синім, з технологій — по червоних.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/СХ-воркшоп.jpg
Модератор: Наталя Назарчук, операційний директор Eva.ua

CX-воркшоп «ШІ в сервісних компаніях: реальні кейси і виклики»

11:30-12:30

Формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки допоможе розібратися у складних поняттях, а й познайомить з підходами провідних компаній та дієвими інструментами. Будемо обговорювати найцікавіші кейси використання, нові підходи до автоматизації і роль ШІ в цих змінах.
Досвідом діляться: Київстар, EVA.UA.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/dzwinner1.png
Валентин Касюн, Нагорода DZWINNER

Моделювання реальності: як кращим експертам вдається робити WOW-продажі та сервіс?

11:30-12:30

Ми спробуємо проаналізувати ті аспекти, які допомогли сміливцям досягти успіху – 5 крутих кейсів від учасників гонки DZWINNER-2025: реальні історії сміливих команд, які гідні того, щоб ви про них почули.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/ep.jpg
Модератор: Крістіна Фоміна, Банк Кредит Дніпро

Експертна панель: «Нові виклики роботи з персоналом: пошук, мотивація, розвиток»

11:30-12:30
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Обід

12:30-13:15
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/09/dzwinner.png
Фінал Нагороди DZWINNER

Презентації фіналістів Нагороди DZWINNER в номінації «Контактний центр року»

13:15-14:15

Під час нашої конференції найбільш ефективними практичними інструментами — своїм Х-фактором поділяться фіналісти в номінації «Контактний центр року», а професіонали ринку, присутні в залі, зможуть поставити себе на місце членів журі нагороди та віддати свій голос за найбільш яскравий і корисний кейс.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/03/torkhov.jpg
Костянтин Торхов, Ареон Консалтинг

Майстер-клас на тему: «Маленькі секрети великих змін у сучасному контакт-центрі»

13:15-14:15

Під час майстер-класу ми детально розглянемо найцікавіші приклади підвищення ефективності контакт-центрів у сфері омніканальності, оцінки якості обслуговування, запуску інноваційних сервісів і багато іншого. Всі кейси будуть розглядатися на прикладі провідних компаній у своїх сегментах.

Сесія 2

Управління персоналом в контакт-центрі

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/conference_male.jpg
Степан Мащак, Adelina Call Center

Рекрутинг нового часу: погляд найбільшого АКЦ України

14:25-14:40
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/kachurenko.jpg
Катерина Качуренко, Comfy

Секрети ефективного навчання від найбільш титулованої команди DZWINNER

14:40-14:55
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/conference-female.jpg
Катерина Корабльова, Вчасно

Запорука розбудови ефективної команди

14:55-15:10
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/conference-female.jpg
Наталя Макарчук, Київстар

«Ласкаво просимо на борт» — версія компанії Київстар

15:10-15:25
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

15:25-15:40

Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

15:40-16:10

Зона для вільного спілкування буде розділена за тематичними напрямками. Учасники конференції можуть обговорити кейси по контакт-центрам з колегами та поспілкуватися з експертами в неформальній обстановці.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/03/patsera.jpg
Костянтин Пацера, Analytical Boutique

Майстер-клас: «Де насправді має закінчуватися аналітика і починатися ШІ»

16:10-17:10
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/dergacheva.jpg
Модератор: Ірина Дергачова, Медична лабораторія ДІЛА

Подкаст HEADSETTERS: «Ефективна мовленнєва аналітика – погляд зсередини»

16:10-17:10
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/nedilko.jpg
Модератор: Ольга Неділько, Let’s call

Бізнес-гра: «Менеджмейкер контакт-центру — побудуй свою найефективнішу команду»

16:10-17:10
Сесія 3

Організація бізнес-процесів в контакт-центрі:
інвестиції, ефективність та прибуток

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/09/Zubal.jpg
Валентин Зубаль, UniTalk

Як ШІ трансформує комунікацію з клієнтами

17:20-17:35
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/conference-female.jpg
Марія Руденко, YASNO

ШІ як якісний інструмент підтримки операторів контакт-центру

17:35-17:50
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/conference_male.jpg
Олександр Грачов, NovaPay

Цифровізація обслуговування клієнтів: ШІ погляд

17:50-18:05
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/09/Umanets.jpg
Микола Уманець, Uklon

Підсилення сервісу з AI: оптимізація ресурсів і конвертація у прибутковість бізнесу

18:05-18:20
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

18:20-18:35

Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/badge.svg

Церемонія нагородження кращих доповідачів конференції та розіграш призів серед відвідувачів

18:35-18:50
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Фуршет, вільне спілкування.

18:50-20:00

Наши партнеры

Компании, которые помогают нам развивать рынок контакт-центров Украины.

Актуальная
тематика

Подготовкой нашей конференции занимаются непосредственно представители отрасли контакт-центров, поэтому мероприятие затронет темы, наиболее актуальные для большинства контактных центров на сегодняшний день.

Практическая направленность

Все доклады конференции носят сугубо практический характер и основываются на реальном опыте работы контакт-центров ведущих отечественных компаний.



Комплексный подход

Мы охватываем как стратегические вопросы, так и операционную деятельность контакт-центров, а также оцениваем наиболее перспективные технологии.




Авторитетные спикеры

Среди докладчиков собственники бизнеса, менеджеры высшего звена, эксперты, имеющие многолетний опыт построения и развития лучших контакт-центров Украины.




Обмен
опытом

В ходе конференции можно будет не только «вживую» пообщаться с коллегами, но и задать интересующие вопросы экспертам, и получить квалифицированные практические советы.




Система голосования

Мы собираем ведущих профессионалов в Украине, поэтому интерактивное голосование позволит получить уникальную аналитику и определить тенденции рынка.




Награда DZWINNER

Мастер-классы победителей профессионального конкурса — это возможность не только оценить уровень участников, но и получить полезные практические навыки.