Контакт-центри: кращі практики
25 жовтня 2023 рокуКиїв

Організаційні засади події — відчуйте різницю

experience2023.jpg

Чому варто відвідати практичну конференцію «Контакт-центри: кращі практики»?

Вибір переваг – то дуже особиста справа, але ми б хотіли визначити кілька принципових для нас моментів:

Самовихваляння vs. Кращі практики

На жаль, під час підготовки до кожної конференції ми вимушені відмовляти навіть дуже відомим компаніям, які не бажають притримуватись наших принципів… Ми намагаємось, щоб кожна доповідь містила не тільки цікавий факт, а й допомагала іншим гравцям ринку ставати краще і уникати типових помилок. Ми впевнені, що нема ідеальних компаній і недоліки можна знайти у будь-кого. Головне не «не помилятись», а відверто реагувати і намагатися покращитися!

Ми впевнені, що конференція 25 жовтня приємно здивує і дозволить з іншого боку подивитись на деякі «стереотипні» компанії.

«Гучні заяви» vs. Професійний погляд

Досить часто в нас запитують, чому на конференції не виступає якась компанія, яка «гучно розповідає», що має якесь «найкраще рішення», лідер у чомусь тощо… Досить легко доводити свої переваги необізнаній у темі людині, але набагато важче переконати справжніх професіоналів своєї справи. Так, в нас теж були і будуть помилки), але ми постійно залучаємо команду провідних фахівців галузі, які допомагають обрати цікаві і корисні кейси та перевірені рішення.

Ми впевнені, що разом зможемо досягти набагато більшого, а досвід справжніх професіоналів дозволить мінімізувати ризики.

Офлайн vs. Онлайн

Це дуже болюче питання, тому що наразі не всі бажаючі можуть фізично відвідати конференцію… Але головна мета нашої події – якісний обмін досвідом професіоналів, тому ми зацікавлені у живому спілкуванні і нових знайомствах. На жаль, ми поки не знайшли відповідний спосіб віддаленої роботи, що дозволяє отримати максимум від понад 9 задіяних нами форматів обміну досвідом.

Ми впевнені, що «повне занурення» дозволить отримати найбільшу користь кожному фахівцю галузі контакт-центрів і дистанційного обслуговування України!

Понад 40 провідних експертів-спікерів, 9 форматів обміну досвідом, понад 50 актуальних питань інтерактивного голосування, майже 12 годин «повного занурення», тільки «живі» кейси – все це практична конференція «Контакт-центри: кращі практики», яка збере найкращих професіоналів галузі контакт-центрів та дистанційного обслуговування клієнтів вже 25 жовтня 2023 року.

Програма практичної конференції

Не зволікайте! Доєднуйтеся!


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, та отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику та визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.