CX-воркшоп «FCR: навіщо він потрібен і яка його цінність?»
Ми розпочинаємо підготовку до практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» і напрацьовуємо нові цікаві формати обміну досвідом. Так 26 липня 2023 року відбудеться CX-воркшоп «FCR: навіщо він потрібен і яка його цінність?», який започатковує серію подій нового формату у галузі обслуговування клієнтів.
Customer eXperience (CX) – поняття, яке суттєво набуло популярності за останні роки… Новий формат воркшопу дозволить не тільки розібратися у цьому понятті, а й познайомитись з найбільш дієвими інструментами побудови клієнтоорієнтованої компанії, що не може не відбитися на її фінансових показниках… Звісно, що ми будемо оцінювати кращі практики контакт-центрів, накопичені за роки роботи, і реальний досвід провідних фахівців кращих компаній України.
Досвід свідчить, що для покращення СХ можна використовувати безліч показників, але розпочати хотілося б з одного з найважливіших й найсуперечливіших показників ефективної роботи контакт-центру – FCR (First Call Resolution).
Питання для обговорення:
1. Що це за показник? Навіщо цей KPI контакт-центру? Як впливає на роботу КЦ та бізнесу?
2. Як ви з ним працюєте? Які процеси пов’язані з FCR у вас відпрацьовуються?
3. Яка методологія вимірювання та які цільові показники? Які інструменти ви використовуєте для вимірювання FCR?
Модератор: Наталя Назарчук, Customer Experience Expert
Запрошені експерти:
– Катерина Овсєєнко, Сustomer Experience Manager, Yasno
– Микола Уманець, Live operations manager, Glovo Ukraine
– Костянтин Торхов, директор з розвитку, Ареон Консалтинг
CX-воркшоп відбудеться 26 липня 2023 року в Києві. Участь безкоштовна, але кількість місць дуже обмежена!
Нагадуємо, що формат конференції передбачає для кожного учасника прослуховування 12 практичних доповідей, вибір з 5 майстер-класів, круглого столу та експертної панелі, а також участь у якості члена журі у визначенні переможця нагороди DzWINNER у найбільш відповідальній номінації – «Контактний центр року».