
Разом ми розглянемо наступні актуальні питання:
— Чи зменшує ШІ потребу в персоналі, а чи створює нові завдання?
— Які навички стають найбільш затребуваними?
— Регіональні відмінності (Україна, Румунія, Казахстан)?



Виступ дозволить розглянути, як технологічні інновації трансформують підходи до обслуговування клієнтів і відкривають нові можливості для розвитку бізнесу.

Формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки допоможе розібратися у складних поняттях, а й познайомить з підходами провідних компаній та дієвими інструментами. Будемо обговорювати найцікавіші кейси використання, нові підходи до автоматизації і роль ШІ в цих змінах.
Досвідом діляться: Київстар, EVA.UA.

Ми спробуємо проаналізувати ті аспекти, які допомогли сміливцям досягти успіху – 5 крутих кейсів від учасників гонки DZWINNER-2025: реальні історії сміливих команд, які гідні того, щоб ви про них почули.


Під час нашої конференції найбільш ефективними практичними інструментами — своїм Х-фактором поділяться фіналісти в номінації «Контактний центр року», а професіонали ринку, присутні в залі, зможуть поставити себе на місце членів журі нагороди та віддати свій голос за найбільш яскравий і корисний кейс.

Під час майстер-класу ми детально розглянемо найцікавіші приклади підвищення ефективності контакт-центрів у сфері омніканальності, оцінки якості обслуговування, запуску інноваційних сервісів і багато іншого. Всі кейси будуть розглядатися на прикладі провідних компаній у своїх сегментах.










Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.
|
|