|
Якщо ще кілька років тому ми слухали доповіді про використання мовної аналітики з широко розплющеними очима, то зараз це потроху стає базовим процесом. Частина компаній використовують свої напрацювання, інші – звертаються до провайдерів послуг ШІ, проте так, чи інакше немає, напевно, в Україні контакт-центру, який би не дивився в бік мовної аналітики. І якщо ви […]
Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» вже існує 15 років і за цей час не тільки висвітлила неймовірну кількість актуальних питань та допомогла знайти вирішення нагальним проблемам, але й сформувала сталу спільноту, готову якісно ділитися професійним досвідом і допомагати колегам по ринку. Кожного разу ми намагаємось сформувати не тільки тематичну подію, а якісний майданчик для обміну […]
Лише місяць залишився до найбільшої професійної події галузі контактних центрів – практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики», яка відбудеться 23 жовтня. Цього разу ми будемо шукати баланс між людяністю і інноваціями (зокрема ШІ). Звісно вже є багато яскравих прикладів використання ШІ в бізнесі, але персонал все одно залишається нашим ключовим активом, тож пошук балансу – це […]