https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
26 вересня 2024 рокуКиїв

Доповідачі

Практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» – це унікальна можливість познайомитися з перевіреними напрацюваннями провідних гравців ринку та тих, що динамічно розвиваються.

Серед доповідачів заходу професіонали галузі, чий досвід може бути корисний для будь-якого контакт-центру – дозволить уникнути типових помилок і більш ефективно розвивати бізнес.
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/marusich.jpg

Експерт з сервісу

Оксана Марусич

Оксана одна з найбільш авторитетних експертів з сервісу та якісного обслуговування в Україні, кваліфікований коуч та сертифікований міжнародний бізнес-тренер.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/valikus.jpg

Нагорода DZWINNER

Валентин Касюн

Презентує найбільш цікаві кейси та показові записи розмов серед фіналістів Нагороди DzWINNER-2024, а також розбере помилки в обслуговуванні та продажах.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/yarosh.jpg

Коуч-консультант

Валентина Ярош

Не тільки поділиться ключовими трендами ринку контакт-центрів, а й ініціює обмін досвідом щодо нових підходів та працюючих інструментів мотивації у контакт-центрі під час експертної панелі.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/02/nazarchuk2.jpg

Eva.ua

Наталя Назарчук

CX-воркшоп – формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки може допомогти розібратися у складних поняттях, а й опрацювати сервісні підходи провідних компаній та дієві інструменти, перевірені на практиці.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/Shkurenko.jpg
Дар’я Шкуренко, NO matter

NO matter

Дар’я Шкуренко

Допоможе детально розібрати доцільність та особливості використання колл-центру на ринку продажів первинної нерухомості України на прикладі провідних гравців.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/umanets.jpg

Uklon

Микола Уманець

Відповідає за напрям Customer Experience в компанії Uklon – українському інноваційному райдхейлінг-сервісі, який охоплює 27 міст України, Азербайджан, Узбекистан та об’єднує десятки тисяч водіїв, що виконують понад 2 млн. поїздок на місяць.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/haruk-1.jpg

Банк Південний

Юлія Харук

Допоможе не тільки в черговий раз відповісти на питання: «що важливіше «люди чи процеси?», а й оцінити на практиці, як «люди з контактного центру» змінюють бізнес на прикладі такої «важкої на підйом» системи як банк.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/Gramatik3.jpg

ОТП Банк

Дмитро Граматік

МК дозволить оцінити можливості та користь від аналізу розмов, віднайти нові шляхи покращення бізнес-показників за участі контакт-центру, отримати розуміння того, як насправді працюють платформи мовленнєвої аналітики на показових прикладах.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/Samarska.jpg

Pizza Day

Анна Самарська

Поділиться досвідом на тему: Власний контакт-центр: від аутсорсу до прибутковості. Виклики та нові горизонти

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/Yushchenko.jpg

FERM

Андрій Ющенко

Під час свого виступу поділиться досвідом як зробити контакт-центр в АГРОсекторі рушійною силою всіх змін та процесів.


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку




Нагорода DZWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.