Практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» – це унікальна можливість познайомитися з перевіреними напрацюваннями провідних гравців ринку та тих, що динамічно розвиваються.
Серед доповідачів заходу професіонали галузі, чий досвід може бути корисний для будь-якого контакт-центру – дозволить уникнути типових помилок і більш ефективно розвивати бізнес.
Експерт з сервісу
Оксана Марусич
Оксана одна з найбільш авторитетних експертів з сервісу та якісного обслуговування в Україні, кваліфікований коуч та сертифікований міжнародний бізнес-тренер.
Нагорода DZWINNER
Валентин Касюн
Презентує найбільш цікаві кейси та показові записи розмов серед фіналістів Нагороди DzWINNER-2024, а також розбере помилки в обслуговуванні та продажах.
Коуч-консультант
Валентина Ярош
Не тільки поділиться ключовими трендами ринку контакт-центрів, а й ініціює обмін досвідом щодо нових підходів та працюючих інструментів мотивації у контакт-центрі під час експертної панелі.
Eva.ua
Наталя Назарчук
CX-воркшоп – формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки може допомогти розібратися у складних поняттях, а й опрацювати сервісні підходи провідних компаній та дієві інструменти, перевірені на практиці.
Дар’я Шкуренко, NO matter
NO matter
Дар’я Шкуренко
Допоможе детально розібрати доцільність та особливості використання колл-центру на ринку продажів первинної нерухомості України на прикладі провідних гравців.
Uklon
Микола Уманець
Відповідає за напрям Customer Experience в компанії Uklon – українському інноваційному райдхейлінг-сервісі, який охоплює 27 міст України, Азербайджан, Узбекистан та об’єднує десятки тисяч водіїв, що виконують понад 2 млн. поїздок на місяць.
Банк Південний
Юлія Харук
Допоможе не тільки в черговий раз відповісти на питання: «що важливіше «люди чи процеси?», а й оцінити на практиці, як «люди з контактного центру» змінюють бізнес на прикладі такої «важкої на підйом» системи як банк.
ОТП Банк
Дмитро Граматік
МК дозволить оцінити можливості та користь від аналізу розмов, віднайти нові шляхи покращення бізнес-показників за участі контакт-центру, отримати розуміння того, як насправді працюють платформи мовленнєвої аналітики на показових прикладах.
Pizza Day
Анна Самарська
Поділиться досвідом на тему: Власний контакт-центр: від аутсорсу до прибутковості. Виклики та нові горизонти
FERM
Андрій Ющенко
Під час свого виступу поділиться досвідом як зробити контакт-центр в АГРОсекторі рушійною силою всіх змін та процесів.
Наші партнери
Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.
Актуальна
тематика
Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.
Практична спрямованість
Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.
Комплексний підхід
Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.
Авторитетні спікери
Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.
Обмін
досвідом
В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.
Система голосування
Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку
Нагорода DZWINNER
Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.