Практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» – це унікальна можливість познайомитися з перевіреними напрацюваннями провідних гравців ринку та тих, що динамічно розвиваються.
Серед доповідачів заходу професіонали галузі, чий досвід може бути корисний для будь-якого контакт-центру – дозволить уникнути типових помилок і більш ефективно розвивати бізнес.
COMFY
Катерина Качуренко
Ми познайомимось з ключовими трендами та дієвими інструментами у навчанні від команди, яка за 12 років існування DZWINNER жодного разу не оминула фінал професійної нагороди і беззаперечно займає перше місце по загальній кількості отриманих перемог.
Нагорода DZWINNER
Валентин Касюн
Чи цікаво вам оцінити реальні записи найбільш цікавих кейсів професійної нагороди DzWINNER-2025? Ми не тільки розберемо основні помилки і оцінимо найкращі напрацювання, але й разом визначимо ключові тренди та показові зміни в обслуговуванні.
Uklon
Микола Уманець
Кількість напрямків застосування ШІ зростає з кожним днем… Але напрочуд досі не так багато прикладів ефективного системного застосування ШІ в бізнесі, тож ми вважаємо, що доцільно долучити до обміну досвідом з цього напрямку більше інноваційних компаній України.
ДІЛА
Ірина Дергачова
Ми намагаємось постійно додавати нові формати обміну досвідом, щоб кожен учасник зміг обрати свій найефективніший формат комунікацій. Ірина презентує Подкаст HEADSETTERS, який додасть професійного колориту і дозволить по іншому подивитись на актуальні питання галузі.
NovaPay
Олександр Грачов
Здебільшого найцікавіші рішення виникають на стику галузевих підходів. Олександр поділиться перевіреними інсайдами, що межують між фінтехом, клієнтським досвідом та використанням штучного інтелекту на прикладі однієї з найбільш динамічних компаній України.
Eva.ua
Наталя Назарчук
CX-воркшоп – цікавий формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки може допомогти розібратися у складних поняттях, а й опрацювати сервісні підходи провідних компаній та дієві інструменти, перевірені на практиці. В фокусі цього разу автоматизація процесів за допомогою ШІ.
Наші партнери
Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.
Актуальна
тематика
Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.
Практична спрямованість
Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.
Комплексний підхід
Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.
Авторитетні спікери
Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.
Обмін
досвідом
В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.
Система голосування
Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку
Нагорода DZWINNER
Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.