https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
23 жовтня 2025 рокуКиїв

Доповідачі

Практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» – це унікальна можливість познайомитися з перевіреними напрацюваннями провідних гравців ринку та тих, що динамічно розвиваються.

Серед доповідачів заходу професіонали галузі, чий досвід може бути корисний для будь-якого контакт-центру – дозволить уникнути типових помилок і більш ефективно розвивати бізнес.
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/10/Kachurenko.jpg

COMFY

Катерина Качуренко

Ми познайомимось з ключовими трендами та дієвими інструментами у навчанні від команди, яка за 12 років існування DZWINNER жодного разу не оминула фінал професійної нагороди і беззаперечно займає перше місце по загальній кількості отриманих перемог.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/valikus.jpg

Нагорода DZWINNER

Валентин Касюн

Чи цікаво вам оцінити реальні записи найбільш цікавих кейсів професійної нагороди DzWINNER-2025? Ми не тільки розберемо основні помилки і оцінимо найкращі напрацювання, але й разом визначимо ключові тренди та показові зміни в обслуговуванні.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/09/Umanets.jpg

Uklon

Микола Уманець

Кількість напрямків застосування ШІ зростає з кожним днем… Але напрочуд досі не так багато прикладів ефективного системного застосування ШІ в бізнесі, тож ми вважаємо, що доцільно долучити до обміну досвідом з цього напрямку більше інноваційних компаній України.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/dergacheva.jpg

ДІЛА

Ірина Дергачова

Ми намагаємось постійно додавати нові формати обміну досвідом, щоб кожен учасник зміг обрати свій найефективніший формат комунікацій. Ірина презентує Подкаст HEADSETTERS, який додасть професійного колориту і дозволить по іншому подивитись на актуальні питання галузі.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/09/grachov1.jpg

NovaPay

Олександр Грачов

Здебільшого найцікавіші рішення виникають на стику галузевих підходів. Олександр поділиться перевіреними інсайдами, що межують між фінтехом, клієнтським досвідом та використанням штучного інтелекту на прикладі однієї з найбільш динамічних компаній України.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/02/nazarchuk2.jpg

Eva.ua

Наталя Назарчук

CX-воркшоп – цікавий формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки може допомогти розібратися у складних поняттях, а й опрацювати сервісні підходи провідних компаній та дієві інструменти, перевірені на практиці. В фокусі цього разу автоматизація процесів за допомогою ШІ.

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку




Нагорода DZWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.