Контакт-центри: кращі практики
26 вересня 2024 рокуКиїв

CX-воркшоп «Нетрадиційні методи використання ресурсів контакт-центру»

-воркшоп.jpg

Непростий час стимулює пошук нетрадиційних рішень. Обмеження ресурсів, коливання навантаження через зовнішні фактори, швидкий розвиток нових продуктів і сервісів стимулює застосування нестандартних підходів до використання експертизи і ресурсу Контакт-центру.

Так вже 26 вересня під час практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» відбудеться CX-воркшоп «Нетрадиційні методи використання ресурсів Контакт-центру». На CX-воркшопі ми дізнаємося думки всіх учасників, а експерти – поділяться своїми лайфхаками і досвідом залучення Контакт-центрів в такі проєкти в компаніях-лідерах.

CX-воркшоп – це формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки допоможе розібратися у складних поняттях, а й познайомить з підходами провідних компаній та дієвими інструментами!

Професійний погляд та якісний обмін практичним досвідом забезпечать:

Модератор: Наталя Назарчук, операційний директор, EVA.ua

Запрошені експерти:

  • Іван Шляпін, Керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами, Київстар
  • Марія Назаренко, Head of Marketing, COMFY

Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» – це понад 40 провідних експертів-спікерів, 9 форматів обміну досвідом, майже 12 годин «повного занурення», тільки «живі» кейси.
Подія відбудеться 26 вересня 2024 року і збере понад 200 професіоналів галузі в одному місці.

Програма конференції «Контакт-центри: кращі практики»

Підтримання економічної безпеки України не тільки забезпечить економічний розвиток нашої країни у майбутньому, але й наразі дозволяє допомагати закривати точкові потреби наших захисників на фронті. Ми завжди вважали, що контакт-центри мають стати тією рушійною силою, яка буде рухати економіку України вперед, а обмін досвідом професіоналів дозволить мінімізувати типові помилки і використовувати кращі практики в роботі!

Доєднуйтеся! Разом ми зможемо набагато більше!


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, та отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику та визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.