https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
23 жовтня 2025 рокуКиїв
12+5 практичних доповідей за один день
Понад 30 реальних кейсів
5 майстер-класів від визнаних експертів
200+ професіоналів в одному місці
Понад 3 годин живого спілкування


Досвідом діляться визнані лідери в своїх галузях
Всі доповіді засновані на реальних кейсах
Фокус на професіоналів у сфері контакт-центрів
Можливість спілкування з колегами та експертами
Кращий майданчик для обміну досвідом в Україні
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
23 жовтня 2025 рокуКиїв

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
23 жовтня 2025 рокуКиїв

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична
спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, та отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику та визначити тенденції ринку.




Нагорода DZWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.


Попередні заходи для професіоналів ринку

Ми намагаємося, щоб усі наші конференції пройшли максимально продуктивно для Вас.

Доповідачі

Практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» – це унікальна можливість познайомитися з перевіреними напрацюваннями провідних гравців ринку та компаній, що динамічно розвиваються.

Серед доповідачів конференції професіонали галузі чий досвід може бути корисний будь-якому контакт-центру та сервісній компанії – дозволить уникнути типових помилок і більш ефективно розвивати бізнес.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/10/Kachurenko1.jpg

COMFY

Катерина Качуренко

Ми познайомимось з ключовими трендами та дієвими інструментами у навчанні від команди, яка за 12 років існування DZWINNER жодного разу не оминула фінал професійної нагороди і беззаперечно займає перше місце по загальній кількості отриманих перемог.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/valikus.jpg

Нагорода DZWINNER

Валентин Касюн

Чи цікаво вам оцінити реальні записи найбільш цікавих кейсів професійної нагороди DzWINNER-2025? Ми не тільки розберемо основні помилки і оцінимо найкращі напрацювання, але й разом визначимо ключові тренди та показові зміни в обслуговуванні.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/09/Umanets.jpg

Uklon

Микола Уманець

Кількість напрямків застосування ШІ зростає з кожним днем… Але напрочуд досі не так багато прикладів ефективного системного застосування ШІ в бізнесі, тож ми вважаємо, що доцільно долучити до обміну досвідом з цього напрямку більше інноваційних компаній України.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2019/08/dergacheva.jpg

ДІЛА

Ірина Дергачова

Ми намагаємось постійно додавати нові формати обміну досвідом, щоб кожен учасник зміг обрати свій найефективніший формат комунікацій. Ірина презентує Подкаст HEADSETTERS, який додасть професійного колориту і дозволить по іншому подивитись на актуальні питання галузі.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/09/grachov1.jpg

NovaPay

Олександр Грачов

Здебільшого найцікавіші рішення виникають на стику галузевих підходів. Олександр поділиться перевіреними інсайдами, що межують між фінтехом, клієнтським досвідом та використанням штучного інтелекту на прикладі однієї з найбільш динамічних компаній України.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/02/nazarchuk2.jpg

Eva.ua

Наталя Назарчук

CX-воркшоп – цікавий формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки може допомогти розібратися у складних поняттях, а й опрацювати сервісні підходи провідних компаній та дієві інструменти, перевірені на практиці. В фокусі цього разу автоматизація процесів за допомогою ШІ.


Приєднуйтесь до професіоналів

Не пропустіть можливість стати учасником найбільш значущого заходу в Україні в сфері контакт-центрів!

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Новини про конференцію

Детальніше про останні події, пов’язані з конференцією «Контакт-центри: кращі практики».

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/10/HEADSETTERS-1-952x540.jpg
09.10.2025

Якщо ще кілька років тому ми слухали доповіді про використання мовної аналітики з широко розплющеними очима, то зараз це потроху стає базовим процесом. Частина компаній використовують свої напрацювання, інші – звертаються до провайдерів послуг ШІ, проте так, чи інакше немає, напевно, в Україні контакт-центру, який би не дивився в бік мовної аналітики. І якщо ви […]

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/10/IEK-952x540.jpg
01.10.2025

Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» вже існує 15 років і за цей час не тільки висвітлила неймовірну кількість актуальних питань та допомогла знайти вирішення нагальним проблемам, але й сформувала сталу спільноту, готову якісно ділитися професійним досвідом і допомагати колегам по ринку. Кожного разу ми намагаємось сформувати не тільки тематичну подію, а якісний майданчик для обміну […]

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/09/call-centers-2025-952x540.jpg
25.09.2025

Лише місяць залишився до найбільшої професійної події галузі контактних центрів – практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики», яка відбудеться 23 жовтня. Цього разу ми будемо шукати баланс між людяністю і інноваціями (зокрема ШІ). Звісно вже є багато яскравих прикладів використання ШІ в бізнесі, але персонал все одно залишається нашим ключовим активом, тож пошук балансу – це […]




Адреса

Конференц-хол «ДЕПО»,
вул. Антоновича, 52, м. Київ, Україна

Телефон

+38 044 585 49 31

Email

conference@cca.org.ua

Канал на YouTube