https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2015/12/vakc-conforence-white-01.svg
30 вересня 2020 рокуКиїв

Конференція про контакт-центри – ювілейний сезон

30 вересня 2020 року відбудеться ювілейна практична конференція «Контакт-центри: кращі практики». Перший подібний захід було організовано в кінці лютого 2010 року і відтоді двічі на рік збирає провідних фахівців ринку. Досить швидко конференція для професіоналів закріпила за собою статус найбільш значущого заходу в Україні у сфері контакт-центрів і дистанційного обслуговування клієнтів. Цьому сприяв не тільки якісний контент і практична спрямованість, але й щире прагнення сприяти розвитку ринку контактних центрів України та підвищення його конкурентоспроможності на міжнародній арені.

Крім цього, під егідою практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» у 2014 році був запущений професійний конкурс – Нагорода DzWINNER, який став не тільки яскравою подією на ринку, але й істотно вплинув на мотивацію персоналу контакт-центру різного рівня по всій країні.

На жаль, ситуація, що склалася не могла не вплинути на ринок контактних центрів і ми були змушені скасувати зустріч професіоналів 23 квітня. Але ринок змінюється і контакт-центри знаходяться в авангарді цих змін, тому конференція «Контакт-центри: кращі практики» у вересні стане, по суті, результуючим заходом, який підіб’є підсумки минулого періоду і визначить основні тренди вітчизняного ринку на найближчий рік.

Ми хотіли б позначити основні аспекти, на яких буде базуватися захід 30 вересня:

Погляд зсередини на роботу контакт-центру

Інтернет відкриває практично необмежений доступ до інформації, але це значно ускладнює відбір якісних матеріалів. Ми спочатку зробили ставку на обмін досвідом професіоналів – тих, хто не з чуток знайомий з особливостями роботи контакт-центрів, а не публічних «експертів у всьому». У нас немає виступів про досягнення «успішного успіху», а в кожній доповіді розбираються реальні кейси та практичні інструменти. Велика частина наших спікерів мало відома широкій аудиторії і їх рідко можна побачити на публічних заходах, але зате спілкування з ними може допомогти знайти не такі популярні, але дієві рішення для наявних завдань.

Ми зацікавлені, щоб ви та ваш бізнес розвивалися ефективно, тому робимо ставку на обмін досвідом професіоналів!

Офлайн для тих, хто постійно в онлайні

Ринок контакт-центрів, як ніякий інший, був готовий для переходу на віддалену роботу, але навіть для його представників цей процес не пройшов гладко, з огляду на специфіку бізнесу. За цей період накопичилася велика кількість як позитивних, так і не дуже кейсів, якими ми поділимося в рамках конференції. Особливість формату заходу ускладнює перехід в онлайн, але ми постараємося забезпечити максимально можливий рівень безпеки та будемо виконувати всі вимоги МОЗ України. На жаль, у зв’язку з цим, ми будемо змушені значно скоротити кількість учасників, але ми ніколи не ставили за мету – заробити на конференції, а завжди проводили її для розвитку ринку. Попри ситуацію, практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» знову спробує здивувати учасників цікавими активностями та якісним контентом.

Ми зацікавлені в якісному обміні практичним досвідом для ефективного розвитку ринку, але з максимальним рівнем безпеки для здоров’я учасників!

Познайомтесь з досвідом кращих в рамках Нагороди DzWINNER

Вже традиційно восени ринок контакт-центрів дізнається переможців і фіналістів за підсумками 6-ти тижневого професійного конкурсу, відмінною рисою якого є не тільки оцінка рівня номінантів, але і їх професійне зростання. Цього року фінал нагороди DzWINNER в десяти номінаціях відбудеться 29 вересня, а вже 30 вересня 5 контакт-центрів, які показали найкращі результати за підсумками року, зійдуться в очному протистоянні й представлять на суд учасників конференції «Контакт-центри: кращі практики» свої практичні підходи й цікаві напрацювання. Саме в цей день буде визначено переможців у двох найбільш значущих номінаціях нагороди DzWINNER – «Контактний центр року» і «Людина року».

Ми прагнемо, щоб ви не тільки знали кращих представників ринку, а й могли оцінити їх практичні напрацювання!

Обмін досвідом на будь-який смак

Перша конференція« Контакт-центри: кращі практики» включала 32 доповіді по 15 хвилин. Це дозволяло за короткий час розглянути велику кількість кейсів, але не давало можливість детально розібрати найбільш цікаві.

Майбутній захід  це 12 практичних доповідей від професіоналів ринку і 5 презентацій фіналістів нагороди DzWINNER, розбір понад 30 реальних кейсів за один день, тематичний круглий стіл і 6 інтерактивних майстер-класів від кращих доповідачів попередніх конференцій і визнаних експертів ринку. Тільки за 2020 рік ми протестували 6 нових форматів активностей і крім якісного профільного контенту провели навчання по наданню першої допомоги й підвищенню фізичної продуктивності, майстер-клас з образотворчого мистецтва, «бізнес-вечорниці», «майстерню голосу» і багато іншого. 30 вересня ми також вже запланували кілька нестандартних, але цікавих нових активностей.

Результати конференції в 2019 році

Ми намагаємося надати максимум корисної інформації та кожен раз шукаємо нові можливості для більш продуктивного обміну досвідом!

Професійне зростання і розвиток ринку

Попри те, що ринок контакт-центрів України демонструє стабільне зростання, досить важко постійно шукати нові цікаві кейси. Ми вибрали шлях саморозвитку, залучаючи як спікерів переважно учасників попередніх конференцій «Контакт-центри: кращі практики» і «Кращі практики обслуговування клієнтів», знайомих з форматом і нашими принципами. Ми з перших днів активно сприяємо розвитку нагороди DzWINNER, фіналісти та переможці якої дозволяють урізноманітнити контент і зробити конференцію яскравіше, а також проводимо різнопланові тематичні заходи, виявляючи нових спікерів з нестандартним підходом.

За минулі 10 років є не один десяток прикладів, коли інноваційні підходи та інструменти, вперше представлені на наших конференціях, отримували широке застосування в галузі. Сотні учасників наших заходів істотно поліпшили свої позиції в компанії, знайшли нову роботу або відкрили свій бізнес.

Фотозвіт про конференцію ВАКЦ у 2019 році

Разом з вами ми намагаємося розвивати ринок і робити роботу контакт-центрів більш прозорою та ефективною!

Умови участі

Приєднуйтесь до найбільш значущого заходу в Україні в сфері контакт-центрів!

До зустрічі на конференції «Контакт-центри: кращі практики»!


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, та отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику та визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.