Контакт-центри: кращі практики
23 жовтня 2025 рокуКиїв

Подкаст HEADSETTERS: Мовна аналітика — не інновація, а класика

HEADSETTERS-1.jpg

Якщо ще кілька років тому ми слухали доповіді про використання мовної аналітики з широко розплющеними очима, то зараз це потроху стає базовим процесом. Частина компаній використовують свої напрацювання, інші – звертаються до провайдерів послуг ШІ, проте так, чи інакше немає, напевно, в Україні контакт-центру, який би не дивився в бік мовної аналітики.

І якщо ви це тільки плануєте, або вже активно використовуєте, вам точно буде корисно почути про досвід впровадження ШІ у великих компаніях. Причому, одразу в чотирьох.

Вперше за всю історію практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» відбудеться справжнє реаліти-шоу. Не майстер-клас, не панельна дискусія, не круглий стіл, а запис аудіо-подкасту. Прямо в залі буде записаний випуск HEADSETTERS – подкасту про контакт-центри і все, що з ними пов’язано.

Гостями подкасту стануть представники Добробут, UNIQA та OTP Bank.

Ведуча подкасту – Ірина Дергачова, керівниця департаменту дистанційного сервісу ДІЛА.

Кожен із учасників розповість історію впровадження мовної аналітики в своїй компанії, поділиться основними викликами та проблемами, з якими довелось зіштовхнутись. Ми поговоримо про інсайти та зміни в процесах, які сталися завдяки мовній аналітиці. І обов’язково поділимося лайфхаками та секретами максимально ефективного використання ШІ, дамо практичні рекомендації, які ви зможете адаптувати для своїх компаній.


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, та отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику та визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.