Контакт-центри: кращі практики
23 жовтня 2025 рокуКиїв

Контакт-центри: кращі практики – шукаємо баланс між ШІ та людяністю

call-centers-2025.jpg

Лише місяць залишився до найбільшої професійної події галузі контактних центрів – практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики», яка відбудеться 23 жовтня.

Цього разу ми будемо шукати баланс між людяністю і інноваціями (зокрема ШІ). Звісно вже є багато яскравих прикладів використання ШІ в бізнесі, але персонал все одно залишається нашим ключовим активом, тож пошук балансу – це нагальна задача, яку ми з вами будемо обговорювати.

Формати обміну досвідом

Тільки за один день учасники конференції зможуть оцінити 9 форматів обміну досвідом професіоналів. Ми постійно експерементуємо з форматами, бо зацікавлені, щоб кожен зміг підібрати під себе саме той обмін досвідом, який максимально підходить.
Окрім улюблених і перевірених форматів: СХ-воркшоп, Експертна панель, Технологічний практикум та Розбір кращих робіт фіналістів DZWINNER, цього разу ми додали Подкаст HEADSETTERS та Тематичну бізнес-гру.
Програма конференції

Залучення професійних експертів

На кожну конференцію ми намагаємось залучити якомога більше експертів… Цього разу ця цифра перетне позначку в 60. Ми зацікавлені, щоб кожен учасник зміг знайти відповіді на всі свої питання і долучився до обговорення актуальних трендів. Ми завжди просимо залучених експертів активно долучатися до обміну досвідом, тож не зволікайте і долучайтеся до обговорення.
Фотозвіт з минулої конференції – частина 1, частина 2

Нагорода DZWINNER-2025

Нагорода DZWINNER – це подія, яка точно не залишить учасників байдужими і запам’ятається на все життя. Фінал нагороди і церемонія урочистого нагородження відбудеться 24 жовтня, де учасники перегонів також побачать ТОР-15 кращих робіт на думку журі. Також нагадуємо, що напередодні фіналу в день конференції відбудеться фінальна частина нагороди DZWINNER у номінації «Контактний центр року», де 5 фіналістів представлять найцікавіші кейси, а учасники конференції зможуть відчути себе у ролі професійного журі і обрати переможця.
Номінації Нагороди

Записи виступів наших спікерів з попередньої конференції

Як і завжди ми викладаємо записи виступів кращих спікерів з практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service», яка відбулася навесні. Ви можете обрати для себе стандартний формат виступів на 15 хвилин, чи хвилинні ролики з ключовими тезами. Підписуйтеся на наші ресурси та діліться з колегами:
Youtube
Instagram
Facebook

Вже майже 150 експертів ринку підтвердили свою участь у події 23 жовтня, тож чекаємо тільки на вас!


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, та отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику та визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.