Хто доповідачі
В ході заходу своїм досвідом поділяться представники не тільки найбільш авторитетних гравців ринку, але і компанії, які продемонстрували нестандартні інноваційні підходи в різних галузях. Серед учасників не лише представники найбільших контакт-центрів, а й власники бізнесу, ТОП-менеджери невеликих гравців, що динамічно розвиваються.
Всього за один день учасники зможуть прослухати 16 практичних доповідей, заснованих на реальних кейсах, відвідати 6 майстер-класів від переможців Нагороди DzWINNER і визнаних експертів ринку, взяти участь в дискусіях з експертами та багато іншого.
Формат конференции
Всі доповіді конференції розраховані на 15 хвилин, що дозволяє отримати максимальну кількість інформації всього за один день. Програма розбита на чотири тематичні сесії, що охоплюють всі ключові аспекти роботи контакт-центру (вибір стратегії, управління персоналом, організація процесів і технології). Ми створили якісний майданчик для обміну досвідом професіоналів, тому всі запитання учасники можуть обговорити з доповідачами та експертами в ході неформального спілкування в перервах.
Оцінити та спробувати застосувати найбільш цікаві інструменти учасники зможуть під час майстер-класів від переможців професійної Нагороди DzWINNER і в рамках «тестової лабораторії».
Всі відвідувачі конференції при реєстрації отримують також пульт інтерактивного голосування, який дозволить взяти участь у формуванні унікальної тематичної аналітики по ринку.
Вартість участі
Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» проводиться для розвитку вітчизняного ринку контакт-центрів. На цьому заході ныхно не заробляє, а всі отримані кошти ми інвестуємо в організацію конференцій і проведення супутніх заходів.
Подібна вартість участі – можливість зібрати якісну аудиторію, дійсно зацікавлену в обміні практичним досвідом, і гарантія досить високого рівня заходу.
Заміна учасників від компанії
На жаль, зміна учасників від однієї компанії перед заходом не є великою рідкістю. Ми працюємо на динамічному ринку, тому з розумінням ставимося до таких ситуацій і завжди йдемо на зустріч. Більш того, ми гарантовано повертаємо гроші або переносимо участь на наступні заходи за бажанням делегата, якщо він не зміг відвідати нашу поточну конференцію.
Водночас, ми просимо все ж попереджати про зміну учасників якомога раніше, щоб зменшити ймовірність виникнення затримок в день заходу.