Має понад 15 років досвіду роботи в контактних центрах за напрямками Customer Service і Collection. На своєму шляху займала позиції оператора, супервізора, начальника відділу та керівника одного з найбільших в країні банківських контактних центрів. Отриманий різносторонній досвід дозволяє сьогодні успішно розвивати напрямок обслуговування клієнтів у сфері eCommerce.
Ольга володіє широкою експертизою в організації процесів роботи внутрішніх контакт-центрів з «нуля», побудові голосових і неголосових каналів обслуговування клієнтів, оптимізації та автоматизації бізнес-процесів, запуск ефективного омніканального обслуговування і багато іншого.
Мрії здійснюються: нові можливості в роботі з персоналом
Як часто ми намагаємося вдосконалити те, що і так вже близько до ідеалу, або доопрацювати те, що при всьому бажанні не принесе виправданого результату?
На жаль, це відбувається значно частіше, ніж хотілося б… Але, при цьому, в сусідній компанії або навіть підрозділі частина подібних завдань може вирішуватися значно ефективніше тільки тому, що вони просто не знали як це робити «правильно».
В ході доповіді ми розглянемо приклади розв’язання звичних для IT завдань, які дають несподівані, але показові результати в управлінні персоналом контакт-центру.
Як показує досвід, чим ширшою крос-галузевою експертизою ми володіємо, тим більш нестандартні рішення і цікаві підходи можемо успішно застосувати!
Під іншим кутом поглянути на звичні для більшості контакт-центрів проблеми утримання і підготовки кваліфікованих сервісних фахівців, а також оцінити нестандартні, але успішні результати в їх вирішенні.
|