Розвитком клієнтського обслуговування займається понад 10 років. За його плечима досвід роботи в провідних компаніях у своїх сегментах: Альфа-Банк Україна, Нова Пошта, Воля, Swedbank і міжнародний аутсорсинговий контакт-центр eCall.
Володіє значною експертизою в управлінні проєктами, трансформації та оптимізації сервісних процесів, запуску з «нуля» голосових і неголосових каналів обслуговування в різних галузях, а також має досвід проведення профільних аудитів контакт-центру відповідно до міжнародних стандартів (EN 15838 і ISO 18295).
На сьогодні, Андрій Чуранов є куратором напрямку технічної підтримки клієнтів, займається розвитком каналів обслуговування і партнерських програм в UniSender.
ТОП-5 змін в контакт-центрі при побудові якісного Customer Succes
Вимоги до сервісу змінюються з кожним роком і сьогодні вже недостатньо тільки швидко відповідати на питання в будь-якому каналі. Все частіше увага приділяється вирішенню саме прикладних бізнес-задач, тому нерідко останнім часом сервісні компанії трансформують звичний «Customer Service» в «Customer Success».
Під час доповіді ми розглянемо подібну трансформацію в контексті змін внутрішніх процесів контакт-центру, який може і повинен очолити такі зміни в компанії.
Більш докладно зупинимося на наступних питаннях:
На живих прикладах розглянути зміни внутрішніх процесів контакт-центру, необхідні для якісної трансформації Customer Service в Customer Success в сервісній компанії.
|