Особливості конференції
Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» є одним з небагатьох тематичних заходів, в складанні програми якого беруть участь безпосередньо представники галузі. Це дозволяє торкнутися найбільш актуальних на сьогодні тем для більшості контакт-центрів. Під час конференції можна буде дізнатися про секрети раціонального управління персоналом, познайомитися з перевіреними методами оптимізації бізнес-процесів, ефективне багатоканальне обслуговування та багато іншого. При цьому всі доповіді будуть ґрунтуватися на реальному досвіді провідних вітчизняних компаній.
Всього за один день учасники зможуть прослухати 12+ доповідей, заснованих на реальних кейсах, відвідати 7 майстер-класів від визнаних експертів ринку та переможців нагороди DZWINNER, взяти участь у обговореннях під час дискусійних панелей. Ми намагаємось, щоб кожен учасник нашої конференції зміг знайти для себе щось цікаве та корисне.
На кого орієнтовано
Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики», в першу чергу, орієнтована на керівників контакт-центрів і бізнес-підрозділів, які безпосередньо взаємодіють з клієнтами, а також HR- і ІТ-директорів компаній, що прагнуть побудувати тривалі взаємовигідні відносини зі своїми клієнтами.
Кращі практики в такому випадку допомагають уникнути типових помилок і використовувати тільки перевірені інструменти в роботі.
Навіщо це невеликому контакт-центру
Звичайно ж, серед доповідачів заходу переважно представники найбільших контакт-центрів, які вже успішно конкурують з провідними закордонними компаніями. Але у нас є доповіді й від зовсім невеликих контакт-центрів. У будь-якому випадку практичний досвід справжніх професіоналів своєї справи буде корисний — він дозволить уникнути типових помилок і використовувати в роботі тільки перевірені інструменти.
Звичайно, якщо Ви не збираєтеся розвиватися та оптимізувати свої процеси, то нашу конференцію відвідувати точно не варто.
Повторювана програма
Так, ми істотно не змінюємо структуру сесій протягом декількох років, але намагаємося завжди відстежувати останні тенденції та запрошувати найбільш цікаві компанії, що домоглися значних результатів. Ми дуже ретельно підходимо до формування програми та робимо акцент саме на унікальному контенті, який буде цікавий нашій аудиторії. Ви не побачите у нас доповідей з інших заходів, а багато спікерів не матимуть великого досвіду публічних виступів, проте кейси та отримані практичні інструменти Ви зможете успішно застосувати в своєму контакт-центрі.