69% In-house
16% Outsourcing
13% Спеціалізована підтримка
2% Інше
27% 200-500
21% 50-100
19% 100-200
18% 50-100
11% Понад 500
4% До 20
0% Немає контакт-центра
99% Так
1% Ні
67% Цікава і корисна
31% В цілому сподобалось
2% Добре, але могло бути і краще
0% Нецікава
55% Добре
44% Відмінно
1% Задовільно
0% Погано
Приємно, що відвідувачі відзначають наші намагання зробити конференцію цікавою, корисною та різноманітною. Так всі 11 активностей щодо яких ми пропонували проголосувати набрали майже однакову кількість голосів, а однією з найбільш популярних відповідей стало «Все сподобалося». Ми впевнені, що обмін досвідом може і повинен допомогти українському ринку більш якісно розвиватися після нашої якнайшвидшої перемоги. Саме тому ми будемо намагатись проводити на регулярній основі безкоштовні події для професіоналів і зворотній зв’язок наших відвідувачів допоміг більш якісно спланувати такі заходи.
Конференції «Контакт-центри: кращі практики» і «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» традиційно збирають власників бізнесу, менеджерів середньої та вищої ланки контакт-центрів, зацікавлених в ефективному розвитку свого бізнесу. Так, 25 жовтня 2023 року серед учасників заходу 57% відвідувачів очолювали контактний центр або ключовий підрозділ в ньому. Тим і цікавіше були результати онлайн-голосування професіоналів ринку, яке вже стало невід’ємною частиною наших конференцій. Ми плануємо їх активно використовувати під час наших невеличких (але корисних) подій.
Ознайомитися з окремими результатами голосування і переглянути фотозвіт з заходу можна буде на нашій сторінці в facebook. Якщо ви ще не підписалися на неї, то дуже рекомендуємо, бо саме там ми робимо анонси всіх заходів та презентуємо цікаві результати.
Також нагадуємо, що записи всіх виступів будуть розміщені на нашому каналі в YouTube, але вже під час анонсування наступної конференції.
Організаційний комітет конференції вдячний всім учасникам заходу, що висловили свої зауваження та пропозиції. Ми будемо намагатись врахувати всі рекомендації та зробити практичну конференцію «Контакт-центри: кращі практики» ще більш цікавою і корисною в наступному році!
|