https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
26 вересня 2024 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/umanets-320x319.jpg
Uklon

Микола Уманець

Микола Уманець відповідає за напрям Customer Experience в компанії Uklon – українському інноваційному райдхейлінг-сервісі, який охоплює 27 міст України, Азербайджан, Узбекистан та об’єднує десятки тисяч водіїв, що виконують понад 2 млн. поїздок на місяць.

Свою кар’єру в галузі клієнтського сервісу розпочав з позиції оператора в Global Bilgi та всього за 4 роки в компанії пройшов шлях від оператора вхідної лінії до директора Харківської філії.

Отриманий досвід повною мірою зміг реалізувати в якості керівника департаменту клієнтського досвіду в одній з найбільших телеком компаній в Україні – Воля, а після в Datagroup. Пізніше продовжив свій професійний розвиток в ecommerce-компанії Kasta та мультинаціональній компанії Glovo. В останній допомагав покращувати клієнтський досвід учасників платформи доставки (курʼєрів, партнерів та безпосередньо користувачів).

За плечима Миколи глибока експертиза в побудові процесів з «нуля» і подальшій їх оптимізації в корпоративних та аутсорсингових контакт-центрах, а також розбудові стратегії утримання абонентів та ефективному управлінні клієнтським досвідом в усіх каналах обслуговування.


Досягнення:

  • Оптимізація процесів обслуговування і скорочення повторних звернень клієнтів в контакт-центр на 15%
  • Забезпечення зростання активного каналу продажів більш ніж у 2 рази
  • Досягнення рекордно низького результату по % річного відтоку клієнтів в компанії Воля
  • Скорочення витрат на компенсації користувачів Glovo на 35% (компенсації на одне замовлення) за рахунок покращення процесу взаємодії «Користувач-Заклад» без негативного впливу на відсоток утримання
  • За рахунок покращення досвіду взаємодії з додатком скорочення відсотку звернень на 38%

Тема майстер-класу:

Чи завжди швидко вирішене питання користувача означає якісно наданий сервіс?


Виступ Миколи Уманця дозволить:

Розібрати на прикладі великого райдхейлінгу кейс на тему  пошуку балансу між потребами користувача вирішувати питання швидко та потребами бізнесу розвивати сервіс.


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.