Свою кар’єру в галузі клієнтського сервісу розпочав з позиції оператора в Global Bilgi та всього за 4 роки в компанії пройшов шлях від оператора вхідної лінії до директора Харківської філії.
Отриманий досвід повною мірою зміг реалізувати в якості керівника департаменту клієнтського досвіду в одній з найбільших телеком компаній в Україні – Воля, а після в Datagroup. Пізніше продовжив свій професійний розвиток в ecommerce-компанії Kasta та мультинаціональній компанії Glovo. В останній допомагав покращувати клієнтський досвід учасників платформи доставки (курʼєрів, партнерів та безпосередньо користувачів).
За плечима Миколи глибока експертиза в побудові процесів з «нуля» і подальшій їх оптимізації в корпоративних та аутсорсингових контакт-центрах, а також розбудові стратегії утримання абонентів та ефективному управлінні клієнтським досвідом в усіх каналах обслуговування.
Розібрати на прикладі великого райдхейлінгу кейс на тему пошуку балансу між потребами користувача вирішувати питання швидко та потребами бізнесу розвивати сервіс.
|