Почавши свою кар’єру оператором в аутсорсинговому контакт-центрі, вже через 9 місяців перейшла на позицію HR-менеджера, а пізніше – бізнес-тренера. Саме з напрямом навчання Марина вирішила зв’язати свою подальшу кар’єру і понад 7 років напрацьовувала експертизу і займалася розвитком фахівців контакт-центру, менеджерів по роботі з клієнтами та керівників різного рівня у двох провідних банках України.
До команди холдингу «СІМПАТІК Груп» приєдналася у 2016 році, а у 2018 році запустила з «нуля» відділ навчання і підбору персоналу в контакт-центрі.
Марина Шевченко є сертифікованим бізнес-тренером, має значний досвід в побудові системних процесів підбору та адаптації персоналу, а також впровадженні різних моделей навчання – бізнес-напрямки (soft/hard skills), заснованих на матрицях компетенцій, емоційно-психологічного навчання тощо.
Оцінка задоволеності, як фундаментальний інструмент управління персоналом
Не тільки детально розглянути ефективний процес оцінки задоволеності на реальних прикладах, а й навчитися своєчасно виявляти необхідність і визначати порядок першочергових дій, працюючи з зонами зростання на підставі отриманих результатів.
|