https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2015/12/vakc-conforence-white-01.svg
30 вересня 2020 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/09/zayatz-320x320.jpg
Zezman

Аліса Заяц

Аліса Заяц – керівник департаменту Lead-центру будівельної компанії Zezman, яка однією з перших на ринку Одеси зробила ставку на використання smart-технологій.

Свою кар’єру у сфері обслуговування клієнтів почала у 2006 році як простий оператор контакт-центру компанії Інтертелеком. Трохи більше ніж за рік Аліса не тільки значно розширила свою професійну експертизу, а й вивела в лідери свій підрозділ з продажу і якості обслуговування в Україні.

Отриманий досвід змогла реалізувати та примножити в декількох великих міжнародних компаніях. На її рахунку проєкти в Німеччині, Ізраїлі, Казахстані, Молдові, Республіці Білорусь, Росії та США.

З 2018 року працює у сфері нерухомості, де встигла побудувати «з нуля» контакт-центр компанії Zezman, запустити ефективний аутсорсинговий відділ продажів і підтримки, розробити систему роботи та навчання персоналу, оптимізувала бізнес-процеси клієнтського обслуговування і роботу з партнерами.

Аліса Заєць є визнаним експертом з побудови системи продажів у вітчизняних і закордонних компаніях, практикуючим бізнес-тренером і мотиватором, автором навчальних програм у сфері продажів і обслуговування клієнтів. Основну частину свого часу приділяє навчанню, оптимізації та автоматизації процесів роботи з клієнтами.


Досягнення:

  • Побудувала «з нуля» 5 контакт-центрів, які успішно працюють і сьогодні.
  • Особисто розробила понад 250 скриптів продажів для різних бізнесів, деякі з яких досягли зростання в 500-600%.
  • Автор онлайн-курсів «Скрипт +100500», «Турботливі скрипти» та авторської програми навчання «Голос-Бренд».

Тема:

Ефективні продажі як процес в сфері нерухомості


Тези доповіді:

Попри ситуацію, що склалася, коли практично всі сегменти ринку демонструють падіння продажів, сфера нерухомості показує стабільні показники. При цьому ринок досить сильно фрагментований і навіть в одному регіоні в схожих сегментах ситуація з продажами компаній можуть кардинально відрізнятися.

Шляхом чого можна домогтися успіху, коли поріг входу для клієнта досить високий?

Як показує досвід, на ринку продажів нерухомості виграють компанії, у яких сміливі та адекватні менеджери, які допомагають клієнтам купувати, а не продавати. Звичайно ж, потрібно робити упор на навчання персоналу та індивідуальний підхід, залучати фахівців до процесів компанії, працювати «поза шаблонів», розвивати креатив і активність команди…

Але це все загальні слова, а з чого ж почати реалізацію подібних завдань на практиці. Саме про практичні інструменти ми й поговоримо в ході доповіді 30 вересня.


Виступ Аліси Заяц дозволить:

На живих прикладах розглянути перевірені інструменти та робочі фішки, які допомагають досягати найвищих результатів на практиці в продажах у сфері нерухомості.


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.