https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
23 жовтня 2025 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/10/Ганна-Склярук-320x320.jpg
NovaPay

Ганна Склярук

Ганна Склярук – експертка у сфері навчання та розвитку персоналу контакт-центру, керівниця відділу навчання та розвитку стандартів обслуговування компанії NovaPay.

Має понад 18 років досвіду в управлінні розвитком команд у фінансових установах та роздрібному бізнесі. Її кар’єра поєднує роботу з підбором персоналу, побудовою систем навчання, впровадженням сучасних LMS-рішень, а також створенням програм контролю якості клієнтського сервісу.

Ганна стоїть за запуском масштабних навчальних програм для співробітників контакт-центру, де поєднуються розвиток Soft та Hard Skills, цифрові інструменти навчання, гейміфіковані підходи та системи контролю сервісу. Її фокус – створення культури постійного навчання та якісної підтримки клієнтів навіть у кризових умовах.

Ганна Склярук переконана: сильний контакт-центр починається з команди. Саме тому її пріоритет – турбота про розвиток і мотивацію співробітників, як ключ до високих стандартів обслуговування та зростання задоволеності клієнтів.


Тема:

Фінтех-інсайди використання ШІ


Тези доповіді:

Оцінюючи інсайди на прикладі однієї з найбільш інноваційних компаній фінтех-ринку, ми детально розберемо наступні аспекти з точки зору управління клієнтським досвідом:

  • Стратегія використання ШІ в NovaPay
  • Як змінилися підходи щодо обслуговування
  • Приклади застосування – реальні кейси та практичний досвід

З точки зору змін в оптимізації процесів та навчанні персоналу:

  • Як ШІ допомагає в пошуку інсайдів щодо оцінки якості
  • Нові можливості щодо скорочення часу на операції
  • Неочікувані підходи та результати

Співдоповідач: Олександр Грачов, директор з клієнтського досвіду, NovaPay


Виступ Ганни Склярук та Олександра Грачова дозволить:

Зсередини оцінити переваги інноваційного управління клієнтським досвідом та оптимізації процесів обслуговування за рахунок використання інструментів ШІ на прикладі однієї з найбільш динамічних компаній фінтех-ринку України.

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.