https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
30 вересня 2021 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/seredyuk-320x318.jpg
ПриватБанк

Сергій Середюк

Сергій Середюк є заступником із автоматизації бізнес-процесів керівника Напрямку Омніканальний контактний центр, який налічує 2500 співробітників і містить 21 майданчик на території України.

Свою кар’єру в ПриватБанку почав у 2013 році як оператор клієнтської підтримки. Прагнення постійного розвитку та клієнтоорієнтованість Сергія дозволили досить швидко зайняти позицію супервайзера, а успішний досвід підвищення якості сервісу допоміг згодом перейти на посаду спеціаліста із вдосконалення бізнес-процесів контакт-центру.

На початку 2020 року досягнуті результати та інноваційний підхід в пошуку нових рішень і оптимізації процесів роботи з клієнтами дозволили стати заступником керівника найбільшого корпоративного контактного центру України.

Сьогодні Сергій Середюк володіє унікальною експертизою запуску та оптимізації крос-канального обслуговування в доволі конкурентному сегменті та спеціалізується на впровадженні нових рішень для формування позитивного досвіду взаємодії з контакт-центром ПриватБанку.


Досягнення:

  • Підвищення показника Customer Satisfaction Score (CSAT) з 89 до 93+ менш ніж за 2 роки в період несприятливої ринкової ситуації
  • Успішний запуск цілого ряду проєктів з підвищення якості обслуговування клієнтів банку та поліпшення клієнтського досвіду

Тема:

Крос-канальний погляд на виявлення потреб і якісне управління клієнтським досвідом


Тези доповіді:

Розвиток технологій, зміни ринкової ситуації та користувальницьких вподобань призводять до того, що клієнти не тільки пред’являють все більші вимоги до якості сервісу, але й мотивують до постійних і швидких змін. Для невеликого стартапу може бути дозволено трансформувати процеси не озираючись на клієнта, але не для стабільних і динамічних компаній на конкурентних ринках. У цьому випадку важливо розуміти, що нові сервіси та процедури, які розробляються будуть затребувані з боку клієнта і відповідають його очікуванням.

Впровадження нових рішень в контакт-центрі ПриватБанку для поліпшення якості послуг, що надаються сьогодні неможливі без оцінки зворотного зв’язку клієнтів. Підхід до реалізації завдань, які не враховують реальні потреби клієнта, – це не тільки дорого для компанії, але й чітко показує відсутність клієнтоорієнтованості.

В ході виступу будуть продемонстровані приклади того, як ПриватБанк сьогодні працює над показниками задоволеності клієнтів і розвиває системний підхід до аналітики та розробки нових рішень, мінімізуючи зусилля клієнтів.


Виступ Сергія Середюка дозволить розібратися:

  • Як сьогодні не відставати від очікувань клієнтів
  • Як якісно використовувати знання про клієнтів, щоб стати краще в їх же очах
  • Як поліпшити показники задоволеності навіть у несприятливій ринковій ситуації

Презентація в форматі PDF


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.