До переходу у сферу консалтингу працював в компанії Київстар у департаменті бізнес-аналізу та маркетингового планування. Завдяки його роботі були розроблені та впроваджені ефективні моделі сегментації та утримання клієнтів, а також запущені численні моделі перехресних і наступних продажів. До цього працював консультантом-аналітиком в компанії Interpipe, де займався операційним та стратегічним прогнозуванням.
Костянтин бере активну участь в просуванні аналітичного підходу в бізнесі. З 2006 по 2012 роки викладав у Києво-Могилянській Бізнес Школі (kmbs) курси Бізнес-аналізу, що включають маркетингові дослідження, бізнес-статистику, бізнес-прогнозування, сегментацію, прогнозну аналітику, оптимізацію, якісні методи аналізу та CRM. З 2012 року викладає у Львівській бізнес-школі (LvBS) курси «Аналітика для ТОР-менеджерів» і «Аналітика для HR». З 2019 року викладає в МІБ (Міжнародному інституті бізнесу) курси «Аналітика для керівника» і «Цифрова трансформація».
Неодноразово визнавався «практичним» і вимогливим викладачем слухачами програми МВА в kmbs.
Корпоративні клієнти: Київстар, МТС, Астеліт, Imperial Tobacco, British American Tobacco, Toyota Ukraine, Kraft Foods, Bayer, Roshen, мережа супермаркетів Comfy, мережа супермаркетів АТБ, Nemiroff, Райффайзен Банк Аваль, УкрСиббанк, Перший Український Міжнародний Банк, Нова пошта, ДТЕК, мережа АЗС ОККО, Епіцентр, Нафтогаз України і багато інших.
Планування навантаження контакт-центрів за допомогою оцінки сезонності та оцінки трендів
В рамках майстер-класу ми детально розберемо аналітичні підходи на підставі:
Крім того, фокус заходу сконцентрується на звичному протиставленні «Прогнозування vs. Планування» та ролі цих понять для контакт-центру.
Навчитися виявляти на реальних прикладах потенційні зони росту шляхом ефективного аналізу стратегічної та операційної діяльності контакт-центру при правильній оцінці наявних внутрішніх і зовнішніх даних.
|